伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #1
我頭先去左上網
CC下野
咦:smilie_:o:
完來ECO有3個大陸的:ro06:
有天堂,人間同冥界
唔知HK
WHEN先有呢:smilie_??:

人間

冥界

天堂

大家回左
日日新增

600人c 過得15個人回= =:fire: :fire: :fire:

[ 本帖最後由 膠吉闇 於 2008-6-26 08:27 PM 編輯 ]
VIP會員 #2
等saga8先會開齊

唔係地底, 係冥界
四星黃金會員 #3
有牌都吳開放啦=-=
應該係d超高級怪(9x果d= =)既地方~~~~~:smile_13.gif:
二轉會員 #4
原帖由 膠吉闇 於 2008-6-26 10:14 AM 發表
我頭先去左上網
CC下野
咦:smilie_:o:
完來ECO有3個大陸的:ro06:
有天堂,人間同地底
唔知HK
WHEN先有呢:smilie_??:

冥界:dump:
好得人驚:devil:
二轉會員 #5
原帖由 woodylo 於 2008-6-26 10:19 AM 發表

冥界:dump:
好得人驚:devil:

真係要引用你張簽名先表達到 :smilie_O_o: 眼都突埋
四星黃金會員 #6
其實係 塔妮亞世界,埃米爾世界同道米尼世界- -
VIP會員 #7
原帖由 sildow 於 2008-6-26 10:23 AM 發表
其實係 塔妮亞世界,埃米爾世界同道米尼世界- -


我都差d以為自己翻譯錯=__="
三星高級會員 #8
原帖由 sildow 於 2008-6-26 10:23 AM 發表
其實係 塔妮亞世界,埃米爾世界同道米尼世界- -

咁人類咪冇得玩:cry: :cry:
(對隻game愈黎愈期待)

[ 本帖最後由 錐影 於 2008-6-26 10:30 AM 編輯 ]
VIP會員 #9
原帖由 錐影 於 2008-6-26 10:29 AM 發表

咁人類咪冇得玩:cry: :cry:
(對隻game愈黎愈期待)

埃米爾不是人類嗎囧
二轉會員 #10
原帖由 sildow 於 2008-6-26 10:23 AM 發表
其實係 塔妮亞世界,埃米爾世界同道米尼世界- -

我諗屬性
天上界~光
冥界~暗
唔好咁多主動怪出
六星鑽石會員 #11
:ro08: 都要用天啟塔走上走落....
VIP會員 #12
原帖由 魔雪kaka 於 2008-6-26 10:34 AM 發表

我諗屬性
天上界~光
冥界~暗
唔好咁多主動怪出


因為有主動怪

所以先會令升LV地方更熱鬧 (汗)
四星黃金會員 #13
saga8嗎- -
暑假先更新到4..
五星白金會員 #14
推一推:ro03:
推........................................:ro03:
:ro02: 回文回文
三星高級會員 #15
OLD NEWS IS SO EXCITING! :em014:
VIP會員 #16
你地冇睇game介紹吧?
一開始3個種族都係好整齊的, 各有各的領域
不過DEM突入 (一開始新手行程你要打果3隻人偶)
首先先打惡魔界, 將惡魔界打到散晒咁, 所以惡魔界入面除左惡魔生物重有好多DEM人偶
所以推算應該惡魔界+天使界本來同人界一樣, 不過好大部分被DEM毀滅了
你ge出現就係要救le隻game, 抵抗DEM入侵
我都唔記得響邊睇番來的了, 不過唔會係假的

佢重講左好多野, 不過我唔記得了
就例如為左防左DEM侵人界就封鎖左天之塔等等

[ 本帖最後由 halofish1991 於 2008-6-26 08:11 PM 編輯 ]
六星鑽石會員 #17
原帖由 halofish1991 於 2008-6-26 08:06 PM 發表
你地冇睇game介紹吧?
一開始3個種族都係好整齊的, 各有各的領域
不過DEM突入 (一開始新手行程你要打果3隻人偶)
首先先打惡魔界, 將惡魔界打到散晒咁, 所以惡魔界入面除左惡魔生物重有好多DEM人偶
所以推算應該惡 ...


如果真係咁既話,希望去到sga9果陣會有主線劇情任務~
五星白金會員 #18
原帖由 eric1b23 於 2008-6-26 09:16 PM 發表


如果真係咁既話,希望去到sga9果陣會有主線劇情任務~

希望希望:smile_38.gif: :smile_38.gif: :smile_38.gif:
一星新手會員 #19
而家先SAGA3~4...有排都未到...
二星初級會員 #20
等佢開。。我諗好多人都吾玩luu
有排先出。。
睇黎個地方應該都好好玩︿︿
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數