-
Mr.誦五星白金會員
2008-10-3 12:59#1
有冇人知到邊到有得買
-
喪see七星元老會員
2008-10-3 13:03#2
日本先有掛= =
-
常山趙子龍VIP會員
2008-10-5 01:13#3
有得玩tim丫
遲下香港會出
好似遊戲王咁,之前都係日本出卡先,之後傳到黎香港
大家等下
-
最新Dream七星元老會員
2008-10-5 01:20#4
旺角信和最底個層 ... $25 .... 加左價
原本$15
-
丫傑﹏三星高級會員
2008-10-7 10:58#5
有冇得平d= =
-
*醜小鴨*@二轉會員
2008-10-7 16:17#6
睇還睇..
去到咁既地步無乜意思..
-
☆╮朽木白哉一星新手會員
2009-3-19 21:12#7
我也很想要的說/_\