Bleach 死神

主題列表 登入
五星白金會員 #1
有冇人知到邊到有得買
七星元老會員 #2
日本先有掛= =
VIP會員 #3
有得玩tim丫
遲下香港會出
好似遊戲王咁,之前都係日本出卡先,之後傳到黎香港
大家等下
七星元老會員 #4
旺角信和最底個層 ... $25 .... 加左價

原本$15
三星高級會員 #5
有冇得平d= =
二轉會員 #6
睇還睇..
去到咁既地步無乜意思..
一星新手會員 #7
我也很想要的說/_\
回到最頂傳統版

選擇頁數