原帖由 pppui.. 於 2008-12-6 03:23 AM 發表 u eat banana:em012:
原帖由 kobeb33 於 2008-12-6 12:42 PM 發表 剛起身沖完涼推一推先
原帖由 RUDY 於 2008-12-6 01:05 PM 發表 我食SP@@
原帖由 小熹君 於 2008-12-6 01:01 PM 發表 你今日咩環境/.\好耐冇見你了=.=
原帖由 kobeb33 於 2008-12-6 01:15 PM 發表 係呀,我上個月16號到宜家都未放個假,灰撚o左,今日放假一定出o黎見o下你地,送星俾你地啦
原帖由 小熹君 於 2008-12-6 01:29 PM 發表 咁係唔係應該請我地食飯呀...
原帖由 pppui.. 於 2008-12-6 01:59 PM 發表 我諗緊買唔買dh藍洗水好
原帖由 pppui.. 於 2008-12-7 01:16 AM 發表 今日玩過幾鋪.. 終極冇態:~:
原帖由 on1001 於 2008-12-7 01:26 AM 發表 yo~~ 你部車堅硬~
原帖由 wilson1123 於 2008-12-6 02:30 AM 發表 你咁樣係冇得輸 @_@!