石器時代2

主題列表 登入
一星新手會員 #1
小弟想買"奇爾格爾頓+A+A"玩下,有無兄弟已買??好唔好??比d意見??
本來只想買+a玩下算,但見d+a都係食"草"寵.........好煩!!(補血&心情),
所以請教下"奇爾格爾頓+A+A"如何???
一星新手會員 #2
我果隻 13. 9 6 3 5

lv 15 數據唔記得 (返緊工)
but 我記得成長得 4.3 ....
二星初級會員 #3
原帖由 ericcis 於 2009-4-17 01:29 PM 發表
我果隻 13. 9 6 3 5

lv 15 數據唔記得 (返緊工)
but 我記得成長得 4.3 ....

厲害WO4。3。。。
不過得15LV就計==?
一星新手會員 #4
原帖由 zincjohnny 於 2009-4-17 01:33 PM 發表

厲害WO4。3。。。
不過得15LV就計==?


無丫~ 我每15 lv 就計一計 :)
抽到隻黑掃巴狗 and 啡象~
大家lv 20...隻狗居然多血過隻象...同埋隻象敏同攻係一樣 face_l_18:
一星新手會員 #5
依家係咪一定要抽先有架??
三星高級會員 #6
哦~黑狗~
應該係最終極品~
三星高級會員 #7
我朋友果隻lv1   13.9.6.3.2
lv10    22.21.14.12
lv16    32.32.22.22
最後賣左7萬8
一星新手會員 #8
忍唔住買左,個ac有點都係身拫.........
anyway 多謝各位意見
三星高級會員 #9
原帖由 sedgwick 於 2009-4-17 02:54 PM 發表
我朋友果隻lv1   13.9.6.3.2
lv10    22.21.14.12
lv16    32.32.22.22
最後賣左7萬8

喂我買GA face_l_18: 咁岩啊~
二星初級會員 #10
原帖由 JY~~ 於 2009-4-17 11:44 PM 發表

喂我買GA face_l_18: 咁岩啊~


我頭先見到有人放同呢隻四圍一樣既~ 十五萬呀 @@"
三星高級會員 #11
原帖由 1號 於 2009-4-17 11:46 PM 發表


我頭先見到有人放同呢隻四圍一樣既~ 十五萬呀 @@"

哈哈 我放GA=.= 亂賣 掛下網姐~
二星初級會員 #12
原帖由 JY~~ 於 2009-4-17 11:47 PM 發表

哈哈 我放GA=.= 亂賣 掛下網姐~


哈哈~ 真係咁岩喇~ face_l_18:
三星高級會員 #13
原帖由 1號 於 2009-4-17 11:51 PM 發表


哈哈~ 真係咁岩喇~ face_l_18:

我唸住練黎睇下 勁唔勁 哈哈
岩岩我都唔知佢LV1 3圍 而家知LU 哈哈
二轉會員 #14
黑狗~
0v0有冇pictor ar???
回到最頂傳統版

選擇頁數