-
小鄧奶二星初級會員
2009-5-10 18:51#1
有術士大大請入黎幫幫忙=.=
請問呢..我而家係惡術
但係我想問裝方面呢..應該看重智 or 體?
和看重法致命 定係 法傷?..唔該各大大
而家唔識..成日都唔知點換裝..~同埋有時有D-好多法傷但又+法致..好亂
隻game好難玩
-
劍※蒼生~~※五星白金會員
2009-5-11 09:35#2
法傷優先啦
升緊lv就係耐高好d 用黎換魔 再吸血(唔使坐)
80lv就法傷 致命 命中 都注意
-
俠4邪魂版主
2009-5-11 12:46#3
法傷->命中->加速/爆擊