-
!!!!!二星初級會員
2009-5-23 08:26#1
[
本帖最後由 !!!!! 於 2009-5-23 08:32 AM 編輯 ]
-
kn2010三星高級會員
2009-5-23 10:33#2
人地講野都要管:smilie_:D5:
-
等待再等待二星初級會員
2009-5-23 10:47#3
↓+enter 有咩問題@O@
-
1579二星初級會員
2009-5-23 10:49#4
請點名~~~晚點回
即係唔係到?:smilie_:10:
-
*風之子~諾€二轉會員
2009-5-23 13:02#5
原帖由 等待再等待 於 2009-5-23 10:47 AM 發表 
↓+enter 有咩問題@O@
唔係↑咩
-
雲仔╭╯五星白金會員
2009-5-23 13:41#6
係咪自動說話程式a_a...
呢d人好惹人厭=]
-
paddyy82一星新手會員
2009-5-23 14:06#7
自動說話程式???外掛來架????