SD高達Online

主題列表 登入
版主 #21
我前日抽左兩次都中左--
開頭覺得幾廢..玩下玩下又OK
四星黃金會員 #22
唔識用咪話廢機
四星黃金會員 #23
勁就勁a__a" 但抽左30次就....=.=:ro00:
四星黃金會員 #24
我好憎同依部機一隊
佢2武彈少 冇彈又要用3武
冇精密狙擊技扣人唔多
成日打緊人俾依隻野3武射到人訓低 9左人地1命
版主 #25
原帖由 chon1222 於 2009-6-7 08:42 AM 發表
我好憎同依部機一隊
佢2武彈少 冇彈又要用3武
冇精密狙擊技扣人唔多
成日打緊人俾依隻野3武射到人訓低 9左人地1命

我用依部殺好多機- -
四星黃金會員 #26
飛彈真係幾短同彈數少
不過爆發力都ok
五星白金會員 #27
呢部野好煩,係得招必殺好用
你用D普通B機好過用佢
五星白金會員 #28
一般.......
六星鑽石會員 #29
合zz要用e隻:smilie_/(::victory:
五星白金會員 #30
我覺得部野幾好用.. 都幾煩添~
四星黃金會員 #31
老老實實, 2武飛得好慢:face_l_16:
四星黃金會員 #32
super gundam都唔錯,但抽左30次先中,真係有d唔抵
一星新手會員 #33
續戰力5夠 不建議用
三星高級會員 #34
老老實實...
講勁人用超級高達真係未見過有人用佢屈機-_-
死仲死得快過d c機...
講返部機.. d飛彈慢..射程短~入左射程位置就比人圍..- .-
你講絕招 好多機都有呢招-_-
可能我廢啦..但我感覺唔到佢比其他包機好用...
so 主要都係拎佢黎合zz..
二星初級會員 #35
無特3唔好要
八星無敵會員 #36
唔得,只有強2
你抽到部強3先用la
六星鑽石會員 #37
係B包計,呢部野都幾勁=.=
3武倒地,有抗剪=.=
五星白金會員 #38
原帖由 yoyoy1 於 10-6-27 04:18 PM 發表
無特3唔好要

屌 on9 9月幾到e+仲睇到
四星黃金會員 #39
過氣勁機!!face_l_18:
戰艦放佢玩下仲可以...
二轉會員 #40
super>zz>as zz>FA ZZ
                          >F91
回到最頂傳統版

選擇頁數