-
hoyin2234版主
2009-6-7 08:15#21
我前日抽左兩次都中左--
開頭覺得幾廢..玩下玩下又OK
-
~爆烈~四星黃金會員
2009-6-7 08:26#22
唔識用咪話廢機
-
霧冰四星黃金會員
2009-6-7 08:30#23
勁就勁a__a" 但抽左30次就....=.=:ro00:
-
chon1222四星黃金會員
2009-6-7 08:42#24
我好憎同依部機一隊
佢2武彈少 冇彈又要用3武
冇精密狙擊技扣人唔多
成日打緊人俾依隻野3武射到人訓低 9左人地1命
-
hoyin2234版主
2009-6-7 09:24#25
原帖由 chon1222 於 2009-6-7 08:42 AM 發表 
我好憎同依部機一隊
佢2武彈少 冇彈又要用3武
冇精密狙擊技扣人唔多
成日打緊人俾依隻野3武射到人訓低 9左人地1命
我用依部殺好多機- -
-
美洲狼四星黃金會員
2009-6-7 11:47#26
飛彈真係幾短同彈數少
不過爆發力都ok
-
逆風而行五星白金會員
2009-6-7 12:00#27
呢部野好煩,係得招必殺好用
你用D普通B機好過用佢
-
yeung2005ya五星白金會員
2009-6-7 12:20#28
一般.......
-
no1314六星鑽石會員
2009-6-7 12:31#29
合zz要用e隻:smilie_/(::victory:
-
☆傑少☆五星白金會員
2009-6-7 12:40#30
我覺得部野幾好用.. 都幾煩添~
-
美洲狼四星黃金會員
2009-6-8 11:32#31
老老實實, 2武飛得好慢:face_l_16:
-
sd568111四星黃金會員
2009-6-8 16:18#32
super gundam都唔錯,但抽左30次先中,真係有d唔抵
-
Ci×澈ˋ一星新手會員
2009-6-8 16:31#33
續戰力5夠 不建議用
-
笨小空三星高級會員
2009-6-8 16:54#34
老老實實...
講勁人用超級高達真係未見過有人用佢屈機-_-
死仲死得快過d c機...
講返部機.. d飛彈慢..射程短~入左射程位置就比人圍..- .-
你講絕招 好多機都有呢招-_-
可能我廢啦..但我感覺唔到佢比其他包機好用...
so 主要都係拎佢黎合zz..
-
yoyoy1二星初級會員
2010-6-27 16:18#35
無特3唔好要
-
XNateRiverX八星無敵會員
2010-6-27 16:35#36
唔得,只有強2
你抽到部強3先用la
-
YMK六星鑽石會員
2010-6-27 17:37#37
係B包計,呢部野都幾勁=.=
3武倒地,有抗剪=.=
-
戀姬無雙五星白金會員
2010-6-27 17:37#38
原帖由 yoyoy1 於 10-6-27 04:18 PM 發表 
無特3唔好要
屌 on9 9月幾到e+仲睇到
-
暴力熊o四星黃金會員
2010-6-27 17:47#39
過氣勁機!!face_l_18:
戰艦放佢玩下仲可以...
-
關你蛋治二轉會員
2010-6-27 18:19#40
super>zz>as zz>FA ZZ
>F91