-
yyck533二星初級會員
2009-7-18 22:16#1
關羽同張飛:
關羽技能如下:
攻擊技 俾動技:
x刀(90幾攻) +25%暴擊
(仲有2招唔記得左..不過幫助唔大)
張飛:
攻擊技: 俾動技:
會心一擊 +25%物傷
(都係仲有2招..都係唔記得左..都係幫助唔大)
關羽同張飛(同lv/無裝/同裝/同火)pk個陣時''張飛會比較有優惠d~
因為佢個招+25%物傷好有用..關羽個招+25%好似無咩用''
所以2隻p起上泥張飛會好d~
所以我建議125以上玩家捉張飛會比較好d~
-
aboy1027五星白金會員
2009-7-19 18:15#2
唔記得左!?:em012:
-
≧小輝≦四星黃金會員
2009-7-20 19:14#3
張飛既技

關羽既技

雖然張飛D技係有用D:cheers:
但係我都係用關羽算@@
-
≧小輝≦四星黃金會員
2009-7-21 19:13#4
有咩咁:face_l_17: ?
-
新月1二轉會員
2009-7-21 19:17#5
正服D技已經唔同晒....舊時既資料拎來比冇用=.=
-
lovebb2二星初級會員
2009-7-23 00:36#6
0星..甘你有冇張飛??我得關羽..
-
≧小輝≦四星黃金會員
2009-7-23 10:37#7
原帖由 新月1 於 2009-7-21 07:17 PM 發表 
正服D技已經唔同晒....舊時既資料拎來比冇用=.=
我都係岩岩先知正服改哂技/_\
-
ykw397856一星新手會員
2009-7-26 16:51#8
呢d資料out左啦,無乜用..