吞食天地2‧究極版

主題列表 登入
二星初級會員 #1
關羽同張飛:
關羽技能如下:
攻擊技                   俾動技:
x刀(90幾攻)           +25%暴擊
                                     (仲有2招唔記得左..不過幫助唔大)      

張飛:
攻擊技:                  俾動技:
會心一擊                      +25%物傷
                                         (都係仲有2招..都係唔記得左..都係幫助唔大)

關羽同張飛(同lv/無裝/同裝/同火)pk個陣時''張飛會比較有優惠d~
因為佢個招+25%物傷好有用..關羽個招+25%好似無咩用''
所以2隻p起上泥張飛會好d~
所以我建議125以上玩家捉張飛會比較好d~
五星白金會員 #2
唔記得左!?:em012:
四星黃金會員 #3
張飛既技



關羽既技



雖然張飛D技係有用D:cheers:
但係我都係用關羽算@@
四星黃金會員 #4
有咩咁:face_l_17: ?
二轉會員 #5
正服D技已經唔同晒....舊時既資料拎來比冇用=.=
二星初級會員 #6
0星..甘你有冇張飛??我得關羽..
四星黃金會員 #7
原帖由 新月1 於 2009-7-21 07:17 PM 發表
正服D技已經唔同晒....舊時既資料拎來比冇用=.=

我都係岩岩先知正服改哂技/_\
一星新手會員 #8
呢d資料out左啦,無乜用..
回到最頂傳統版

選擇頁數