吞食天地2‧究極版

主題列表 登入
一星新手會員 #1
如題.............................
二轉會員 #2
少堅啦,少堅1lv高攻過公孫,同埋少堅有招對決,升左上50lv以上少堅pk好好用
五星白金會員 #3
同意樓上講法 :victory: :victory: 又一分
五星白金會員 #4
原帖由 法號夢遺 於 2009-8-5 04:00 PM 發表
少堅啦,少堅1lv高攻過公孫,同埋少堅有招對決,升左上50lv以上少堅pk好好用

同意:smilie_:D3:
二星初級會員 #5
我都同意
但係少孫招對決係咪用黎打暈對手
五星白金會員 #6
pk就一定係少孫勁d架啦..
但係公孫就實用好多..
因為呢2隻寵都係屬於低lv用..
你低lv時都唔會同人pk啦..
你用公孫都可以掛到40lv啦..
40lv再收凌澡/李典..
唔使花錢買少孫架..
三星高級會員 #7
低LV捉寵真係得幾隻好用==
四星黃金會員 #8
孫堅當然勁D
好似樓上咁講50左右PK勁好用
但係講到實用性
都係公孫好用D:victory:
回到最頂傳統版

選擇頁數