-
香港力量一星新手會員
2009-8-4 17:51#1
如題.............................
-
法號夢遺二轉會員
2009-8-5 16:00#2
少堅啦,少堅1lv高攻過公孫,同埋少堅有招對決,升左上50lv以上少堅pk好好用
-
~殘兵~五星白金會員
2009-8-6 16:19#3
同意樓上講法 :victory: :victory: 又一分
-
aboy1027五星白金會員
2009-8-7 17:21#4
原帖由 法號夢遺 於 2009-8-5 04:00 PM 發表 
少堅啦,少堅1lv高攻過公孫,同埋少堅有招對決,升左上50lv以上少堅pk好好用
同意:smilie_:D3:
-
jackpkpk二星初級會員
2010-5-19 21:26#5
我都同意
但係少孫招對決係咪用黎打暈對手
-
hoho4a5a16五星白金會員
2010-5-19 22:04#6
pk就一定係少孫勁d架啦..
但係公孫就實用好多..
因為呢2隻寵都係屬於低lv用..
你低lv時都唔會同人pk啦..
你用公孫都可以掛到40lv啦..
40lv再收凌澡/李典..
唔使花錢買少孫架..
-
方天月三星高級會員
2010-5-20 03:13#7
低LV捉寵真係得幾隻好用==
-
iM天四星黃金會員
2010-5-26 21:25#8
孫堅當然勁D
好似樓上咁講50左右PK勁好用
但係講到實用性
都係公孫好用D:victory: