伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
BGM=背景音樂
三星高級會員 #2
一路聽歌一路玩,所以冇開-0-
如果有新地圖就會開黎聽下:smilie_:)3:
四星黃金會員 #3
因為長期聽到一d 音樂, 會連sleep時都會聽到。
仲有就係我打機會聽住歌/ 同fd 在skype 開咪吹水。
五星白金會員 #4
無開:smilie_/):
三星高級會員 #5
沒有呀-0-
因為通常是聽自己喜歡的流行歌-w-
五星白金會員 #6


點解咁問
二星初級會員 #7
冇開
聽得多重覺得佢
好煩
三星高級會員 #8

唔開很悶... (至少都要音效...打遺走開俾蛇女電起碼聽到-.-
聽其他歌又LAG
三星高級會員 #9
因為開住背影音樂去打遺  悶死都未打完一場啦.....
四星黃金會員 #10
我通常國戰或者打王會開(要製造一個緊張氣氛@w@v)
打遺或者係下城休息時就冇開過
因為開埋音樂會有d lag
六星鑽石會員 #11
冇開
雖然唔開感覺上好悶&危險d
不過部機廢嘛
會好lag~ =w="
四星黃金會員 #12
有開...
因為有d地圖d歌幾好聽
六星鑽石會員 #13
無開
因為開音樂會LAG-_-XD
岩岩玩o個時有開既xD
二星初級會員 #14
有冇得揀一時有開一時冇開-.-?
五星白金會員 #15
通常所有聲音都會off..

因為劍開聲用劍達會慢好多
五星白金會員 #16
有時會開有時吾開xD
二轉會員 #17
多數唔開
除非去瑪依打
版主 #18
有開不過,全部轉左我的bgm ~,不是eco 果D~
四星黃金會員 #19
一時時啦 , 總覺得ECO d bgm唔係十分好聽 , 比起RO...
(p.s 我已經將RO既BGM改左入ECO XD)
四星黃金會員 #20
一時時~
通常會播自喜歡的歌~~~
(90% vocaloid...被毆!)
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數