-
官方凱堤四星黃金會員
2009-8-5 14:16#1
BGM=背景音樂
-
不可靠的翅膀三星高級會員
2009-8-5 14:29#2
一路聽歌一路玩,所以冇開-0-
如果有新地圖就會開黎聽下:smilie_:)3:
-
藍流星四星黃金會員
2009-8-5 14:29#3
因為長期聽到一d 音樂, 會連sleep時都會聽到。
仲有就係我打機會聽住歌/ 同fd 在skype 開咪吹水。
-
ctikw五星白金會員
2009-8-5 14:34#4
無開:smilie_/):
-
穎乂三星高級會員
2009-8-5 14:34#5
沒有呀-0-
因為通常是聽自己喜歡的流行歌-w-
-
lucky★star五星白金會員
2009-8-5 14:35#6
有
點解咁問
-
§華§二星初級會員
2009-8-5 15:08#7
冇開
聽得多重覺得佢
好煩
-
Kmpics三星高級會員
2009-8-5 16:05#8
有
唔開很悶... (至少都要音效...打遺走開俾蛇女電起碼聽到-.-
聽其他歌又LAG
-
明x三星高級會員
2009-8-5 16:14#9
因為開住背影音樂去打遺 悶死都未打完一場啦.....
-
夜泠四星黃金會員
2009-8-5 16:22#10
我通常國戰或者打王會開(要製造一個緊張氣氛@w@v)
打遺或者係下城休息時就冇開過
因為開埋音樂會有d lag
-
wing_01六星鑽石會員
2009-8-5 16:28#11
冇開
雖然唔開感覺上好悶&危險d
不過部機廢嘛
會好lag~ =w="
-
路客四星黃金會員
2009-8-5 16:52#12
有開...
因為有d地圖d歌幾好聽
-
赤西魚六星鑽石會員
2009-8-5 18:00#13
無開
因為開音樂會LAG-_-XD
岩岩玩o個時有開既xD
-
├鹹魚●白飯二星初級會員
2009-8-5 18:48#14
有冇得揀一時有開一時冇開-.-?
-
torlay五星白金會員
2009-8-5 18:58#15
通常所有聲音都會off..
因為劍開聲用劍達會慢好多
-
凝〞五星白金會員
2009-8-5 18:59#16
有時會開有時吾開xD
-
Kitty蚊二轉會員
2009-8-5 19:39#17
多數唔開
除非去瑪依打
-
天音版主
2009-8-5 19:57#18
有開不過,全部轉左我的bgm ~,不是eco 果D~
-
迪小皮四星黃金會員
2009-8-6 00:27#19
一時時啦 , 總覺得ECO d bgm唔係十分好聽 , 比起RO...
(p.s 我已經將RO既BGM改左入ECO XD)
-
一粒靚飯四星黃金會員
2009-8-6 02:47#20
一時時~
通常會播自喜歡的歌~~~
(90% vocaloid...被毆!)