-
ConsumerCouncil六星鑽石會員
2009-8-9 15:24#21
其實全職打機既人會覺比月費, 好合理
對要返工返學既人來講, 一日可能只玩到1-2個鐘, 但月費就算我地唔玩, 都會扣天數, 咁其實對黎類人來講的確好唔化算
-
☆BB仔☆二轉會員
2009-8-9 16:43#22
原帖由 james210 於 2009-8-8 13:43 發表 
呢隻game真係要月費????
頂總之我唔down啦
但係online game都要月費
咁姐係叫我唔好玩姐
哈 我都係咁話 呢個時世仲要落街買月卡玩face_l_18:冇得
頂
-
小岡1987二轉會員
2009-8-9 19:20#23
原帖由 ConsumerCouncil 於 2009-8-9 15:24 發表 
其實全職打機既人會覺比月費, 好合理
對要返工返學既人來講, 一日可能只玩到1-2個鐘, 但月費就算我地唔玩, 都會扣天數, 咁其實對黎類人來講的確好唔化算
返工 反而俾月費唔覺得乜野a:face_l_04: 出街玩一玩都貴過張月卡啦:em015: 最緊要隻game值得俾錢玩姐:victory:
-
路西法二星初級會員
2009-8-9 19:35#24
原帖由 小岡1987 於 2009-8-9 07:20 PM 發表 
返工 反而俾月費唔覺得乜野a:face_l_04: 出街玩一玩都貴過張月卡啦:em015: 最緊要隻game值得俾錢玩姐:victory:
我都覺得返工既比月費唔係咩問題,同朋友食餐飯都唔只一張月卡既錢啦。不過隻game收錢個陣我未必會玩,d龍而家都無心戀戰既,成日打打下就閃,辛苦追到去既時候佢又走...真係火都黎,玩左2千幾粒鍾mh未試過咁火。
-
小岡1987二轉會員
2009-8-9 20:16#25
原帖由 路西法 於 2009-8-9 19:35 發表 
我都覺得返工既比月費唔係咩問題,同朋友食餐飯都唔只一張月卡既錢啦。不過隻game收錢個陣我未必會玩,d龍而家都無心戀戰既,成日打打下就閃,辛苦追到去既時候佢又走...真係火都黎,玩左2千幾粒鍾mh未試過咁火。 ...
嗯 打沙龍果陣都幾火:face_l_07: 係d沙到游來游去....d音爆彈又用哂...........上次等左勁耐佢都仲游來游去 激死:face_l_16: 希望會改下啦/o\"
-
火爆型男四星黃金會員
2009-8-10 03:31#26
我反而支持 收錢玩game- -
你自己計下.....收錢玩一個月最多咪100蚊一張月卡
換黎ge野就係 唔洗係商城買野 都可以做任/打怪有d正野
好似魔力咁....我以前係魔力迷玩左幾年.....都係一個月交100蚊-_-
但係e+ d免費game 我玩一個月 都唔知要交幾多百蚊-_-
-
lanceho三星高級會員
2009-8-10 14:42#27
我支持mhfo收月費
呢隻game唔似得其他game , 死3次就gameover , 跟本冇空間容納到d小朋友
唔洗錢既話 , d小朋友技術又唔夠 , 膠撞撞咁撞左入黎先黎同你死兩次都知點算
所以收費係必要 , 起馬玩既人本身會有番禁上下技術
-
爆雷五星白金會員
2009-8-10 14:52#28
要交月費先好.多褔利d
-
fatmikel一星新手會員
2009-8-10 23:44#29
d免費低能online game點同frontier online比呀!
呢隻game唔係俾你d小朋友玩架,玩隻高質online game緊係要俾月費啦!
-
waisight一星新手會員
2009-8-11 05:50#30
原帖由 U.N.Owen 於 2009-8-8 11:32 PM 發表 
搞埋搞埋差唔多2舊水一個月
1440YEN月費+300YEN vip服務+43港元代理伺服器
連到過去仲要比日本仔歧視添
on9?
我玩日版玩左N咁耐..
月費連EC 加埋150都唔駛...VPN我用免費...
唔識唔好9 UP OK?
-
路西法二星初級會員
2009-8-11 15:34#31
原帖由 waisight 於 2009-8-11 05:50 AM 發表 
on9?
我玩日版玩左N咁耐..
月費連EC 加埋150都唔駛...VPN我用免費...
唔識唔好9 UP OK?
睇黎收費都係杜絕唔到呢類人,唉香港就係咁多鍾意自大既人。好在mhfo係台灣ser既game,台灣無咁多呢類人,遇到好人既機會大d。
-
小岡1987二轉會員
2009-8-11 15:55#32
原帖由 路西法 於 2009-8-11 15:34 發表 
睇黎收費都係杜絕唔到呢類人,唉香港就係咁多鍾意自大既人。好在mhfo係台灣ser既game,台灣無咁多呢類人,遇到好人既機會大d。
嗯= =收費只可減小dd............成日都on9on9 真係xyzabcd#$%^&-.- 希望正式唔好分開 香港 台灣server XD
-
路西法二星初級會員
2009-8-11 16:03#33
原帖由 小岡1987 於 2009-8-11 03:55 PM 發表 
嗯= =收費只可減小dd............成日都on9on9 真係xyzabcd#$%^&-.- 希望正式唔好分開 香港 台灣server XD
分既話仲好啦,直接選擇台灣SER就OK,台灣雖然都有白目但相對黎講比香港少。
-
onqq007007六星鑽石會員
2009-8-11 16:39#34
原帖由 路西法 於 2009-8-11 04:03 PM 發表 
分既話仲好啦,直接選擇台灣SER就OK,台灣雖然都有白目但相對黎講比香港少。
咁岩既
我都有咁既諗法
香港人......品格比較低
-
waisight一星新手會員
2009-8-11 17:49#35
原帖由 U.N.Owen 於 2009-8-11 03:19 PM 發表 
我都玩左日服耐,1440yen+300yen, = 139hk左右
我成個團既人都用收費代理伺服,加埋條數182蚊一個月
你用免費係你既事,我成個團既人都係咁玩..
OK我成個團同對面團既人都係ON9,你用免費你最叻
你算吧啦...
月費1440?
EC=300YEN?
你上網做下功課先講啦...
-
雪.小冰炭五星白金會員
2009-8-11 18:32#36
原帖由 U.N.Owen 於 2009-8-11 03:19 PM 發表 
我都玩左日服耐,1440yen+300yen, = 139hk左右
我成個團既人都用收費代理伺服,加埋條數182蚊一個月
你用免費係你既事,我成個團既人都係咁玩..
OK我成個團同對面團既人都係ON9,你用免費你最叻
好似月費只係1400YEN+600YEN EC WO
好奇問下你個團叫咩名?.?
-
U.N.Owen二星初級會員
2009-8-11 18:49#37
原帖由 雪.小冰炭 於 2009-8-11 06:32 PM 發表 
好似月費只係1400YEN+600YEN EC WO
好奇問下你個團叫咩名?.?
1440我記錯,係1400yen先o岩,
エクストラコース剛開始300,我太耐無玩- -"
我係3ser..咩名就唔講住,同ser先講
[
本帖最後由 U.N.Owen 於 2009-8-11 07:01 PM 編輯 ]
-
waisight一星新手會員
2009-8-11 18:52#38
原帖由 U.N.Owen 於 2009-8-11 06:49 PM 發表 
而家係1440我記錯,係1400yen,
エクストラコース剛開始300,我太耐無玩- -"
我係3ser..咩名就唔講住,同ser先講
好笑.............之前1440..而加1400?
我都係3SER 你而加講得味?
-
小岡1987二轉會員
2009-8-11 18:53#39
原帖由 路西法 於 2009-8-11 16:03 發表 
分既話仲好啦,直接選擇台灣SER就OK,台灣雖然都有白目但相對黎講比香港少。
之前唔記得邊隻game新幹線代理...分左台灣香港/o\"香港入唔到台灣.....:face_l_16: 同台灣人玩好玩好多!_!香港好多人一堆粗口..望都望到我煩:fire:
-
U.N.Owen二星初級會員
2009-8-11 18:56#40
原帖由 waisight 於 2009-8-11 05:49 PM 發表 
你算吧啦...
月費1440?
EC=300YEN?
你上網做下功課先講啦...
MHO收費表
http://daletto-members.mh-fronti ... c.html#contents_top
記錯個十位數啫,唔洗咁講野下話?
エクストラコース (Extra Course)而家係收600yen,我無買好耐,出果時頭幾個月都係半價300yen