伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #1
話說今朝放華人,有個小朋友話用99lv ac 換 o.o
一睇就知唔係昆9就係傻仔...反正得閒照樣同佢玩玩吧 a_a
佢初頭當然叫我比推先
我叫返佢比ac黎睇睇....佢推左一輪之後,竟然....

比左隻1lv 叫99ac 既帳我 囧
我問佢係米有病佢又話比錯....叫佢自己用隻99密我佢竟然雙開隻56ec 上身話[me , 99lv]



叫佢入組又唔制,最後竟然話用隻75劍+56ec 同我換華人  囧

希望唔會有比佢更天真的人上當 - -

[ 本帖最後由 光~魂 於 2009-9-13 02:08 PM 編輯 ]
三星高級會員 #2
99ac,佢又無吹水喎:smile_30.gif: :smile_30.gif: :smile_30.gif:
四星黃金會員 #3
99ac..真係笑左:face_l_12:
好聽d話佢天真...
難聽d...
想話佢低能:smilie_:)3:
三星高級會員 #4
多謝哂 有籍口踢佢了 囧
三星高級會員 #5
原帖由 eric_fong 於 2009-9-13 12:18 PM 發表
多謝哂 有籍口踢佢了 囧

哈哈   
好好笑
個傻仔  =/=
kick左佢
一星新手會員 #6
哈 哈 哈哈..
笑到囧左=_=
咁硬膠既人都有既A0A
二星初級會員 #7
笑死左= =xd...好膠= ="
八星無敵會員 #8
....
99ac。。。
咁我開200ac 先A____A"
五星白金會員 #9
我終於知100LV點黎啦..
開隻AC叫100LV ..HI 我100LV也~
三星高級會員 #10
99Ac尼個真系絕呀-口-!
咁都比佢諗到(茶
六星鑽石會員 #11
...............好有笑點= =
99ac......-_-

呢條友仔原來係低能

75劍+56EC........10ex 都唔值XD
三星高級會員 #12
原帖由 赤西魚 於 2009-9-13 01:29 PM 發表
...............好有笑點= =
99ac......-_-

呢條友仔原來係低能

75劍+56EC........10ex 都唔值XD


人地係75lv+56lv = 131lv =口=
四星黃金會員 #13
@@"咁都得囧
笑左...- -
二轉會員 #14
笑料:smilie_:10: .....
原來換ac可以玩捉字虱:smilie_:10:
四星黃金會員 #15
你唔可以話佢呃既...
只係取巧姐
笑左- -
二星初級會員 #16
99ac<-真係笑爆咀xd

賞金獵人<-睇個名都知咩事啦-v-
論壇乞丐 #17
其實,我都係受害者,我被一個叫卍宗★仔卍的人厄左個推、王子裝、高中校服、雷斯眼鏡......其實我都好慘:ro03: :ro03: :ro03:                                                             佢都係要這方法玩我......請多位幫幫忙,幫我告佢:ro03: :ro03: :ro03:
五星白金會員 #18
原帖由 ak471996 於 2009-9-13 07:11 PM 發表
其實,我都係受害者,我被一個叫卍宗★仔卍的人厄左個推、王子裝、高中校服、雷斯眼鏡......其實我都好慘:ro03: :ro03: :ro03:                                                             佢都係要這方法玩我..... ...

咁慘呀..:cry:
五星白金會員 #19
原帖由 ak471996 於 2009-9-13 07:11 PM 發表
其實,我都係受害者,我被一個叫卍宗★仔卍的人厄左個推、王子裝、高中校服、雷斯眼鏡......其實我都好慘:ro03: :ro03: :ro03:                                                             佢都係要這方法玩我..... ...

所以你就要呃番人?噴..
三星高級會員 #20
原帖由 ak471996 於 2009-9-13 07:11 PM 發表
其實,我都係受害者,我被一個叫卍宗★仔卍的人厄左個推、王子裝、高中校服、雷斯眼鏡......其實我都好慘:ro03: :ro03: :ro03:                                                             佢都係要這方法玩我..... ...

人地呃你所以你要呃人?
真好的解釋...
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數