-
ctikw五星白金會員
2009-9-18 21:59#21
E隻木馬好似好勁咁:ro00:
-
clamcc五星白金會員
2009-9-18 23:15#22
見到樓上D內容我都心突然寒一寒...
因為果D網站 (2000FUN, 巴哈, 透視鏡) 我幾乎每日都會去
然後我試過用vista玩ECO有kapersky一路玩一路話我有keylogger動作 :smilie_O_o:
好得人驚....
-
S0nata五星白金會員
2009-9-18 23:41#23
個個網都有成日去-__-"
睇完呆左....有d怕出事...orz
-
笨Bee;三星高級會員
2009-9-19 00:33#24
原帖由 凝〞 於 2009-9-18 03:36 PM 發表 
哇,你甘講我好驚- -"
我岩岩隻mouse吾知點解係禁pw個時明明我kick左一下佢就彈2個數字出黎..
之後我kick番後退一格佢有時退一格有時又退2格/口\..
即係點..
仲有你寫ge個d網我頭3個都有去耶T^T
咁應該係你mouse有事-.-
我換完mouse無左依個情況發生- -
掃一掃木馬吧-0-
-
凝〞五星白金會員
2009-9-19 01:14#25
原帖由 笨Bee; 於 2009-9-19 12:33 AM 發表 
咁應該係你mouse有事-.-
我換完mouse無左依個情況發生- -
掃一掃木馬吧-0-
我家姐都甘講-3-
-
zplayer三星高級會員
2009-9-19 03:30#26
靠.....不知有沒有反木馬病毒的程式,這些用木馬爆人ac的賤種全部拉去當眾槍斃就好了
-
tommy0462二星初級會員
2009-9-19 09:41#27
用firewall block左d唔用ge port....
-
kwok2999一星新手會員
2009-9-23 11:27#28
:ro10: ...........