伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #21
E隻木馬好似好勁咁:ro00:
五星白金會員 #22
見到樓上D內容我都心突然寒一寒...
因為果D網站 (2000FUN, 巴哈, 透視鏡) 我幾乎每日都會去
然後我試過用vista玩ECO有kapersky一路玩一路話我有keylogger動作 :smilie_O_o:
好得人驚....
五星白金會員 #23
個個網都有成日去-__-"
睇完呆左....有d怕出事...orz
三星高級會員 #24
原帖由 凝〞 於 2009-9-18 03:36 PM 發表
哇,你甘講我好驚- -"
我岩岩隻mouse吾知點解係禁pw個時明明我kick左一下佢就彈2個數字出黎..
之後我kick番後退一格佢有時退一格有時又退2格/口\..
即係點..
仲有你寫ge個d網我頭3個都有去耶T^T

咁應該係你mouse有事-.-
我換完mouse無左依個情況發生- -
掃一掃木馬吧-0-
五星白金會員 #25
原帖由 笨Bee; 於 2009-9-19 12:33 AM 發表

咁應該係你mouse有事-.-
我換完mouse無左依個情況發生- -
掃一掃木馬吧-0-

我家姐都甘講-3-
三星高級會員 #26
靠.....不知有沒有反木馬病毒的程式,這些用木馬爆人ac的賤種全部拉去當眾槍斃就好了
二星初級會員 #27
用firewall block左d唔用ge port....
一星新手會員 #28
:ro10: ...........
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數