-
紫鳳蝶四星黃金會員
2009-9-27 13:09#21
運桔又多左個<仇人> xd
-
死_豪六星鑽石會員
2009-9-27 15:31#22
唉...橙記出哂名係洗頻王嫁啦,玩親p場d人都知- -
-
小小甜心五星白金會員
2009-9-27 15:33#23
係- -
成日洗頻- -
好無聊ar佢-.-
-
檸檬﹏糖一星新手會員
2009-9-27 17:38#24
咁不如同gm講算啦-_-+
我都唔鍾意同佢玩-_-
佢係p場好似佢係ec就大曬咁-_-
比人殺左就叫人幫拖~
超奸~(茶
-
繭兒二星初級會員
2009-9-27 21:08#25
=.=原全唔識呢個人...見過幾次甘大把-口-
-
CTPS五星白金會員
2009-9-28 13:09#26
佢份人極度討厭…成日話吹雞吹雞…
都唔知吹左咩雞出黎…叫雞就有佢份…
有時有fd幫幾下咁…又係到串串供…
見佢前面簡直憎佢後面,見完佢後面再憎番佢前面:smilie_/(:
-
小星星anna六星鑽石會員
2009-9-28 18:22#27
他好像d手下都學佢 d手下令我d團d人 退
-
檸檬﹏糖一星新手會員
2009-9-28 19:02#28
這人信不過:ro10:
大家見到請避開10米/100米
:face_l_07:
-
CTPS五星白金會員
2009-9-29 10:02#29
本人極度討厭運橙…對他恨之入骨
-
wings﹏一星新手會員
2009-9-30 16:34#30
點解佢會咁中意洗頻ga呢!?
吾覺得好底能+好無聊的嗎!?0w0??