原帖由 低低… 於 09-9-20 09:16 PM 發表 試重down既~"~
原帖由 夜泠 於 09-9-20 11:01 PM 發表 請問樓主是否window vista?0.0 我都是..有時都會有這個情況 不過不用太擔心~佢自動關左eco程式 你開得番就ok
原帖由 桃杏 於 09-9-20 11:30 PM 發表 是啊,, 我是用Window Vista ,, 它自動關了,, 我再開都有同樣問題@@ 而且[低低]的方法都不行@@ 問題還在!@@ 如何辦好啊! . . =口="
原帖由 chanpighk 於 09-9-21 12:37 AM 發表 其實你可2係game到set相容性做xp... 程序: 你放eco個位->右鍵按eco_launch->內容->相容性-> 點選"以相容性模式執行這個程式"下面有個位俾你揀95..98/me..nt4.0..2000...xp同ser 2003的.. 點選xp再進入程式即可解 ...
原帖由 桃杏 於 09-9-22 10:05 PM 發表 都是不行啊>口< 跟之前的情況一模一樣.... 我不知道是否冰結的坑道B3F是一個打王刷新點,, GC為保安全以禁制玩家不能在打王刷新點裡ON... 怎好.. 我可不想失去該人物T口T 嗚哇-!( 淚流成河 ..
原帖由 chanpighk 於 09-9-23 12:40 AM 發表 你試下唔好用eco tool/pass就咁入試下~
原帖由 桃杏 於 09-9-23 08:47 PM 發表 我不是雙開人士= = VISTA我都用不到eco tool同eco pass ~ = 3= 問題就是..是否打王刷新點就不能再ON?...@@
原帖由 不可靠的翅膀 於 09-9-23 10:34 PM 發表 好似有人講過係冰結的坑道B3F自憑OFF之後會ON唔番, 要搵同AC另一隻角色踢佢落線先得? 定係用其他人都入唔到GAME@@? 我都係vista..但係我熄左eco之後重機再on番就冇事..