伊希歐之夢Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #1
我其中一個角色在 冰結的坑道B3F 想打王的 ,,
於是等怪出來,, 就自憑 ,, 然後就想開其他角色玩住先,, 所以OFF了,,
現在ON的時候就出現問題了@@ 系統說發生故障,,@@






去圖::




五星白金會員 #2
係咁 - - 一向有這問題...
八星無敵會員 #3
試重down既~"~
六星鑽石會員 #4
原帖由 低低… 於 09-9-20 09:16 PM 發表
試重down既~"~


喔@@ 這樣啊..
那我試試..
請問是不是屬於GAME的問題?@@
我很怕以後不能再玩這個角色耶t ^ t
四星黃金會員 #5
唔關事...唔會以後到玩唔到既
我隻劍係遺到唔知彈左d字句
之後都玩到啦
四星黃金會員 #6
請問樓主是否window vista?0.0
我都是..有時都會有這個情況
不過不用太擔心~佢自動關左eco程式
你開得番就ok
六星鑽石會員 #7
原帖由 夜泠 於 09-9-20 11:01 PM 發表
請問樓主是否window vista?0.0
我都是..有時都會有這個情況
不過不用太擔心~佢自動關左eco程式
你開得番就ok


是啊,, 我是用Window Vista ,,
它自動關了,, 我再開都有同樣問題@@
而且[低低]的方法都不行@@
問題還在!@@
如何辦好啊! . . =口="
三星高級會員 #8
原帖由 桃杏 於 09-9-20 11:30 PM 發表


是啊,, 我是用Window Vista ,,
它自動關了,, 我再開都有同樣問題@@
而且[低低]的方法都不行@@
問題還在!@@
如何辦好啊! . . =口="

轉左個WINDOWS 版本佢, VISTA 唔係幾適合打機的
如果打打下打左個寶跟住輕機就唔係幾好啦@V@
二星初級會員 #9
其實你可2係game到set相容性做xp...
程序:
你放eco個位->右鍵按eco_launch->內容->相容性->
點選"以相容性模式執行這個程式"下面有個位俾你揀95..98/me..nt4.0..2000...xp同ser 2003的..
點選xp再進入程式即可解決。

資料來源:eco官網&自己心得a...a
六星鑽石會員 #10
原帖由 chanpighk 於 09-9-21 12:37 AM 發表
其實你可2係game到set相容性做xp...
程序:
你放eco個位->右鍵按eco_launch->內容->相容性->
點選"以相容性模式執行這個程式"下面有個位俾你揀95..98/me..nt4.0..2000...xp同ser 2003的..
點選xp再進入程式即可解 ...


都是不行啊>口<
跟之前的情況一模一樣....
我不知道是否冰結的坑道B3F是一個打王刷新點,,
GC為保安全以禁制玩家不能在打王刷新點裡ON...
怎好.. 我可不想失去該人物T口T 嗚哇-!( 淚流成河 ..
二星初級會員 #11
原帖由 桃杏 於 09-9-22 10:05 PM 發表


都是不行啊>口<
跟之前的情況一模一樣....
我不知道是否冰結的坑道B3F是一個打王刷新點,,
GC為保安全以禁制玩家不能在打王刷新點裡ON...
怎好.. 我可不想失去該人物T口T 嗚哇-!( 淚流成河 ..

你試下唔好用eco tool/pass就咁入試下~
六星鑽石會員 #12
原帖由 chanpighk 於 09-9-23 12:40 AM 發表

你試下唔好用eco tool/pass就咁入試下~


我不是雙開人士= =
VISTA我都用不到eco tool同eco pass ~ = 3=
問題就是..是否打王刷新點就不能再ON?...@@
三星高級會員 #13
原帖由 桃杏 於 09-9-23 08:47 PM 發表
我不是雙開人士= =
VISTA我都用不到eco tool同eco pass ~ = 3=
問題就是..是否打王刷新點就不能再ON?...@@


好似有人講過係冰結的坑道B3F自憑OFF之後會ON唔番,
要搵同AC另一隻角色踢佢落線先得?
定係用其他人都入唔到GAME@@?
我都係vista..但係我熄左eco之後重機再on番就冇事..
二星初級會員 #14
其實eco tool/pass都係用我講果個方法黎開...
至於你講唔能夠重on...睇怕你要打去gc *下佢先有機會俾你on返-0-
六星鑽石會員 #15
我試過有個仲好笑 是無啦啦打打下 出左去打ac pw到 仲打左個18機X109機己lok左咁 好怪
六星鑽石會員 #16
原帖由 不可靠的翅膀 於 09-9-23 10:34 PM 發表


好似有人講過係冰結的坑道B3F自憑OFF之後會ON唔番,
要搵同AC另一隻角色踢佢落線先得?
定係用其他人都入唔到GAME@@?
我都係vista..但係我熄左eco之後重機再on番就冇事..


是要用WINDOW XP先ON到= =
之後即刻返城= =+
生怕再ON唔番XDD
謝謝大家的幫忙,,
問題已解決=]
回到最頂傳統版

選擇頁數