伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #1
我開ex佢係到搶怪,我用百鬼搶番佢,我有咩唔岩,原來佢痴痴地,大家要小心d佢!!!!\口/
四星黃金會員 #2
都是那句,賞金獵人在迷團出名膠:em012:
受不了請自閉遺
------------------
請集中討論
版主 #3
請樓主不要無止境發帖
這樣會對其他版友做成不便
VIP會員 #4
板主關貼請求。
四星黃金會員 #5
如果你條氣唔順咪搶番佢怪lu~(搶唔到你問題)

被人搶怪就上黎發洩0口0?[2000fun唔係比你發洩的地方(順帶一提我都係呃post+_+]
六星鑽石會員 #6
如果你係勁既話 就冇人搶到你啦@@
六星鑽石會員 #7
做咩搶怪個d 是和我玩過 or 看過ge-.-
五星白金會員 #8
你同佢都唔係正常人囉- -
四星黃金會員 #9
咁勁揪 入遺打囉
二星初級會員 #10
唉, 算吧啦你
你同個賞金獵人一擔擔
講乜人啊你 - -"
地圖有人自然有人搶怪啦 (不過呢個賞金獵人好似都之前比人鬧過話搶怪:ro08:
你搶唔到係你既事
呢度唔係發洩專區
如果你唔想比人搶怪, 那我勸你不如去遺算了
三星高級會員 #11
他叫賞金獵人,當然是為了賺賞金而跟你搶怪:ro04:
四星黃金會員 #12
原帖由 jverz00 於 09-10-3 04:20 PM 發表
他叫賞金獵人,當然是為了賺賞金而跟你搶怪:ro04:

我地會咪應該笑呢...
回返題先,樓主同佢都好有問題啦,人搶你..你就要搶返人,足以睇出兩個都有錯
二星初級會員 #13
他叫賞金獵人,當然是為了賺賞金而跟你搶怪  呢句幾岩聽
二星初級會員 #14
因為我係當你講gag咁聽
四星黃金會員 #15
係戶外食ex=浪費
比人帶or入遺用仲好囧
三星高級會員 #16
樓主你要學會理性處事,

得膽氣有咩用, 要有腦先load到世界.

係我, 一係打遺.
一係組多d人同佢搶.
一係同佢組.

有咩好鬥, 唔係考試唔係比賽, 都冇獎冇名義.

佢搶怪盞克人憎, 佢做錯事你唔好跟佢一齊做. li個係陷阱.
大把地方打.
========================================
另外我想題, 若果你想要公平公正
就先成為強者吧.

不要被憤怒與不屑蓋過自己的智慧喔.
那是愚蠢啊
二星初級會員 #17
我都想搶佢 但係怕佢係呢到唱我 :em012:
三星高級會員 #18
原帖由 ansonian20 於 09-10-4 01:33 AM 發表
我都想搶佢 但係怕佢係呢到唱我 :em012:


根本上, 好多人都比人搶怪,
我都有.

但係, LI D小事我地唔需要太介懷,
因為世界太多LI種事, 你花足一日既精神都清唔哂LI D 事.

仲有, 人地搶你怪先, 一隻兩隻你唔洗理,
如果不停搶你咪搶返佢LO, 你腳踏實地怕咩人唱?
回到最頂傳統版

選擇頁數