-
官方凱堤四星黃金會員
2009-10-6 16:29#1
您是否還未擁有飛空庭?
看見別人可以粉飾自己的飛空庭
還可以用飛空庭代步很羨慕嗎?
那麼,本週新品將會為您帶來一個喜訊喔!
飛空庭組件優惠套裝
以飛空庭組件原有總價格550點的七折,即
385點
就能一次過獲得五種製造飛空庭組件的優惠套裝!
發售日期︰
2009年10月7日維護後 至
2009年11月4日維護前
打開箱子後可獲得以下物品︰
 | 飛空庭引擎 |
 | 催化劑 |
 | 舵輪 |
 | 飛空庭旋轉帆套裝 |
 | 飛空庭基臺 |
只要再向NPC取得免費組件
飛空庭齒輪
就可以找
飛空庭匠人 幫忙建造屬於自己的飛空庭啦!
心動不如行動
來建造屬於自己的五星級空中庭園吧~
溫馨小提示︰
飛空庭建造方法
-
lucky★star五星白金會員
2009-10-6 16:32#2
要買既人一早買左啦- - 囧
除非d人係新手姐- -
ps::比較有興趣你的頭像
[ 本帖最後由 lucky★star 於 09-10-6 04:33 PM 編輯 ]
-
White﹏純四星黃金會員
2009-10-6 16:42#3
早買早享受 遲買多著數 <<<eco的真理?
[轟]
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-6 16:51#4
原帖由 lucky★star 於 09-10-6 04:32 PM 發表 
要買既人一早買左啦- - 囧
除非d人係新手姐- -
ps::比較有興趣你的頭像
地圖好似係saga8的冥界入城出面地方 (PS: 好似姐
-
霜影﹏‧四星黃金會員
2009-10-6 17:15#5
新手有著數喔…=V="
(好彩之前忍左手姐=V=+)
早買早享受 遲買多著數 +1
-
Flamehaze四星黃金會員
2009-10-6 17:56#6
灰...琴日先用完550點買:fire: :ro10:
-
夜泠四星黃金會員
2009-10-6 19:03#7
好大打擊....
我上個月先整完泥=.=
-
日幸洛仔~過去板五星白金會員
2009-10-6 19:37#8
我對「飛空庭組件優惠套裝」無興趣
因為早唔平依家先平,好多人一早有
我對官方凱堤個頭像有興趣,
睇到頭像我想打官方凱堤你a_a
s8到出你比個頭像我地睇,想叫我地打你
-
san112738四星黃金會員
2009-10-6 19:53#9
遲人一步,好過冇到:smilie_:D5:
-
david23512四星黃金會員
2009-10-6 20:11#10
<-- 還沒有飛空的人 a__a 可以考慮買買看
-
yahoho三星高級會員
2009-10-6 22:46#11
有無搞錯....依家先出 :smilie_/(:
-
RWS六星鑽石會員
2009-10-6 22:59#12
都好既,起嗎唔係又出D咩咩呃人激賞野先,係GC想考驗下玩家EQ有幾高姐
-
聖羅倫斯四星黃金會員
2009-10-7 00:03#13
我set左2個飛空了- -
話說,好似見到有人set到第3套了= =
-
surlent四星黃金會員
2009-10-7 00:07#14
原帖由 RWS 於 09-10-6 10:59 PM 發表 
都好既,起嗎唔係又出D咩咩呃人激賞野先,係GC想考驗下玩家EQ有幾高姐
遍激
日本d激賞仲pk 你又知唔知
-
joshuakg123六星鑽石會員
2009-10-7 09:22#15
推帆幾時先可以唔洗炭=(
-
聖羅倫斯四星黃金會員
2009-10-7 11:43#16
原帖由 joshuakg123 於 09-10-7 09:22 AM 發表 
推帆幾時先可以唔洗炭=(
+2009 合完照要入炭- -
-
明x三星高級會員
2009-10-7 13:31#17
我都係丫 我買左2件野 先出 385 點 gc 你下次可唔可以早d 通知丫~ 大老 ==
-
小鼻三星高級會員
2009-10-7 16:09#18
原帖由 明x 於 09-10-7 01:31 PM 發表 
我都係丫 我買左2件野 先出 385 點 gc 你下次可唔可以早d 通知丫~ 大老 ==
你想gc列出直至合約到期前的活動,商品?
-
gundam_fan五星白金會員
2009-10-7 17:17#19
未有的路過...
-
siuman0314八星無敵會員
2009-10-7 17:54#20
睇黎係時候整返個飛空..==+...成日開老公個ac好煩的說<不過分身用時米又係要開>
原來魔界日蝕@_@!人類寵物啊~~~~<女僕!!>