伊希歐之夢Online

主題列表 登入
三星高級會員 #21
原帖由 juy182001 於 09-10-15 09:47 PM 發表

咁早食咁12點食咩:smilie_:10:

飲咖啡就差不多啦...
四星黃金會員 #22
大家都係香港寬頻用戶-0=
三星高級會員 #23
香港寬頻x1
聽fd講pccw個d無事-,-"
四星黃金會員 #24
今次好似係香港寬頻出事
連官網我地都上唔到
二轉會員 #25
原帖由 魂切 於 09-10-15 09:48 PM 發表
大家都係香港寬頻用戶-0=

二星初級會員 #26
我係mc ga w0;; 莔
四星黃金會員 #27
健在,會唔會唔係GC出事
三星高級會員 #28
係HKBN啦=.=我安全到嘔=.=
團內7-8人奶野都係HKBN= =
三星高級會員 #29
我都係...
唔知點好...好無奈-口-
三星高級會員 #30
- -
依家先黎彈...
四星黃金會員 #31
我澳門      囉-___,-
二星初級會員 #32
得了- -,on到
二星初級會員 #33
又冇事啦:smilie_8):
二星初級會員 #34
香港寬頻+1
斷左+1
連唔到+1
四星黃金會員 #35
咁就唔知啦- -
但我好多都係香港寬頻先上唔番
三星高級會員 #36
ON到啦:smilie_:)3:   (不嬲無斷的人說話xD
四星黃金會員 #37
原帖由 Jacky0429 於 09-10-15 09:53 PM 發表
ON到啦:smilie_:)3:   (不嬲無斷的人說話xD

串咀             囉-____,-凸
就10點先黎斷
三星高級會員 #38
的確的上到了(多謝通知=W=
四星黃金會員 #39
在下城掛機做功課~
轉個頭就斷左線- -
想ON就LOAD得慢~
但白飯話ON到- -...以為係自己個網絡問題
原來係香港寬頻問題囧!?
二星初級會員 #40
無斷過 我用NOW
回到最頂傳統版

選擇頁數