-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:48#21
原帖由 juy182001 於 09-10-15 09:47 PM 發表 
咁早食咁12點食咩:smilie_:10:
飲咖啡就差不多啦...
-
魂切四星黃金會員
2009-10-15 21:48#22
大家都係香港寬頻用戶-0=
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:49#23
香港寬頻x1
聽fd講pccw個d無事-,-"
-
魂切四星黃金會員
2009-10-15 21:49#24
今次好似係香港寬頻出事
連官網我地都上唔到
-
juy182001二轉會員
2009-10-15 21:50#25
原帖由 魂切 於 09-10-15 09:48 PM 發表 
大家都係香港寬頻用戶-0=
-
IAnbabii-3-二星初級會員
2009-10-15 21:50#26
我係mc ga w0;; 莔
-
聖羅倫斯四星黃金會員
2009-10-15 21:50#27
健在,會唔會唔係GC出事
-
Jacky0429三星高級會員
2009-10-15 21:50#28
係HKBN啦=.=我安全到嘔=.=
團內7-8人奶野都係HKBN= =
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:52#29
我都係...
唔知點好...好無奈-口-
-
Kmpics三星高級會員
2009-10-15 21:52#30
- -
依家先黎彈...
-
White﹏純四星黃金會員
2009-10-15 21:52#31
我澳門 囉-___,-
-
死神的靈魂二星初級會員
2009-10-15 21:52#32
得了- -,on到
-
abc003二星初級會員
2009-10-15 21:52#33
又冇事啦:smilie_8):
-
alan35149668二星初級會員
2009-10-15 21:52#34
香港寬頻+1
斷左+1
連唔到+1
-
魂切四星黃金會員
2009-10-15 21:53#35
咁就唔知啦- -
但我好多都係香港寬頻先上唔番
-
Jacky0429三星高級會員
2009-10-15 21:53#36
ON到啦:smilie_:)3: (不嬲無斷的人說話xD
-
White﹏純四星黃金會員
2009-10-15 21:56#37
原帖由 Jacky0429 於 09-10-15 09:53 PM 發表 
ON到啦:smilie_:)3: (不嬲無斷的人說話xD
串咀 囉-____,-凸
就10點先黎斷
-
Hariki三星高級會員
2009-10-15 21:57#38
的確的上到了(多謝通知=W=
-
夜泠四星黃金會員
2009-10-15 21:57#39
在下城掛機做功課~
轉個頭就斷左線- -
想ON就LOAD得慢~
但白飯話ON到- -...以為係自己個網絡問題
原來係香港寬頻問題囧!?
-
tspy二星初級會員
2009-10-15 22:51#40
無斷過 我用NOW