伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #181
原帖由 偽‧真飛〞 於 09-10-29 07:33 PM 發表

你問: 冇封ip使乜用代理ser?
我答: 代理ser?? 咩黎^__^封ip還封ip,代理ip即係跳板程式

你問: 至於日文翻譯網,,我連日文都未識打..點輸入?
我答: 無人要你打嫁wo,呢個世界上對話記錄,無論你有冇off,都可以查到 ...



拿,某位人自稱中意eco係因為#37post及之後一番失言搞到差d圍插
之後再起無話可說的情況之下
將矛頭直指與主題無關的gc
再加多句  "我好中意eco"
當人白痴甘混淆視聽
之後再起被日落仔逼到要加多句 "總之我唔中意gc":ro09:
唔知佢係咪好想用返#37既一番言論罵返我地呢:ro09:  

最後你講緊不斷潛水既人
適當既時候佢會出現的了(可能討論情況明朗化既時候,對佢果邊)
隨便一句話自己唔係成日得閒,再話大家起到針鋒相對之類的
之後就通通無視,無討論的價值
再自己人同返自己人嗡啊
無視異己

[ 本帖最後由 新人一個 於 09-10-29 08:28 PM 編輯 ]
六星鑽石會員 #182
原帖由 偽‧真飛〞 於 09-10-29 07:33 PM 發表

你問: 冇封ip使乜用代理ser?
我答: 代理ser?? 咩黎^__^封ip還封ip,代理ip即係跳板程式

你問: 至於日文翻譯網,,我連日文都未識打..點輸入?
我答: 無人要你打嫁wo,呢個世界上對話記錄,無論你有冇off,都可以查到 ...

點解我果句咁到point都冇分t_t
五星白金會員 #183
原帖由 joshuakg123 於 09-10-29 08:16 PM 發表

點解我果句咁到point都冇分t_t


想加的時候被人叫左去做野
返到來唔記得左:smilie_8):
補返比你:smilie_:10:
六星鑽石會員 #184
原帖由 新人一個 於 09-10-29 08:29 PM 發表


想加的時候被人叫左去做野
返到來唔記得左:smilie_8):
補返比你:smilie_:10:

佢地潛晒水/_\
五星白金會員 #185
原帖由 joshuakg123 於 09-10-29 08:39 PM 發表

佢地潛晒水/_\


可能睇緊宮心計諗緊有咩方法反擊我地....:smilie_:10:
三星高級會員 #186
原來咁多人認為港板變成咁係應該
三星高級會員 #187
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 08:57 PM 發表
原來咁多人認為港板變成咁係應該


係啊, 怨GC只會被指責為混淆視聽、臨機應變
所以唔理好過理.

[ 本帖最後由 冰*雲 於 09-10-29 10:18 PM 編輯 ]
五星白金會員 #188
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 08:57 PM 發表
原來咁多人認為港板變成咁係應該


甘既話......你認為應唔應該要炸左gc成間公司,炸埋港版個ser?
三星高級會員 #189
原帖由 新人一個 於 09-10-29 09:06 PM 發表


甘既話......你認為應唔應該要炸左gc成間公司,炸埋港版個ser?

可以既話我都想
但換個角度諗家下eco變到點? 個個玩家好富有?
五星白金會員 #190
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:10 PM 發表

可以既話我都想
但換個角度諗家下eco變到點? 個個玩家好富有?


無洗過一分一毫既朋友我身邊一堆

你的角度並不足以指GC"好"差

如果連買禁書 這種東西的錢都花不起

假若ECO要收起月費

甘既話應該連玩都唔洗玩?
三星高級會員 #191
原帖由 新人一個 於 09-10-29 09:16 PM 發表


無洗過一分一毫既朋友我身邊一堆

你的角度並不足以指GC"好"差

如果連買禁書 這種東西的錢都花不起

假若ECO要收起月費

甘既話應該連玩都唔洗玩?


重點唔係用唔用錢玩
係gc既行為愈黎愈變本加厲
五星白金會員 #192
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:24 PM 發表


重點唔係用唔用錢玩
係gc既行為愈黎愈變本加厲


甘恕我感覺無你甘敏感了...
可能我真係富有啦...:ro08:
三星高級會員 #193
原帖由 新人一個 於 09-10-29 09:28 PM 發表


甘恕我感覺無你甘敏感了...
可能我真係富有啦...:ro08:

鎖野我可以理解
但係有d野鎖左又唔商城方式賣出
實在令人唔知gc想點
五星白金會員 #194
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:33 PM 發表

鎖野我可以理解
但係有d野鎖左又唔商城方式賣出
實在令人唔知gc想點




我都想要北角 $500 的絲襪
唔知去左邊了

不過玩耐左真係覺得無咩需要...

時間問題吧
反正韓國都有抽襪箱
三星高級會員 #195
首先我表明立場係中立
其實針對住2方既論點..
樓主只係想有更多人去馬服
舉出港ser eco既缺點對比返馬服eco 咁樣吸引人玩
其實現時好多宣傳都係咁..
但係效果唔理想 只係一時激動至遠離本身想宣傳既意思
對於另一方
我覺得都係同以上差唔多掛..
其實2者都係鐘意eco 何必為左咁既事而嘈呢
倒不如出去開帖爭取玩家應有既利益仲好..
六星鑽石會員 #196
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:49 PM 發表
首先我表明立場係中立
其實針對住2方既論點..
樓主只係想有更多人去馬服
舉出港ser eco既缺點對比返馬服eco 咁樣吸引人玩
其實現時好多宣傳都係咁..
但係效果唔理想 只係一時激動至遠離本身想宣傳既意思
對於另 ...

那你就是覺得..佢地為左馬服抵毀港服沒錯嗎?
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:33 PM 發表

鎖野我可以理解
但係有d野鎖左又唔商城方式賣出
實在令人唔知gc想點

遲早會出吧
copy已經慢慢出緊
gc應該會一步一步推出
三星高級會員 #197
1.我都表明自己立場中立..
2.gc有時真係埋無左玩家應有既知情懽..
三星高級會員 #198
原帖由 黑月.. 於 09-10-29 09:49 PM 發表
首先我表明立場係中立
其實針對住2方既論點..
樓主只係想有更多人去馬服
舉出港ser eco既缺點對比返馬服eco 咁樣吸引人玩
其實現時好多宣傳都係咁..
但係效果唔理想 只係一時激動至遠離本身想宣傳既意思
對於另 ...

不能認同更多
有時路過想中立
但又會因一兩個意見和人不同而被噴-.-
大概因為我沒有太重的正反觀念吧囧
三星高級會員 #199
就好似
日幸洛仔~過去板 佢個post好中肯啊, 我唔覺佢咁同我講有咩惡意喎, 係我唔中意GC ja咁講都有錯?
點解要用個"逼"字黎形容我對日幸洛仔~過去板 o既回覆, 係咪嫌個post唔夠彊仲想係道搞惡性循環?
定還是某位想我學似佢咁, 岩又罵唔岩又罵句句頂鬼住人先安樂?

我由開頭就係批評GC經營手法, 就算我講錯野,仍然係個句o架啦.
加上冇證冇據, 某位憑咩話我臨機應變啊? 可見某位只係對人唔對事A_A+
我唔再用37#了, 點會用? 係都只不過係某位係道惡性循環ja.
與其話我混淆視聽, 不如話某位自己都有份妖言惑眾A_A+
你敢話你自己唔係筆戰源頭o既其中之一?
你敢話你自己講野好尊重人咩?
你敢話你自己冇砲文咩? 上面個d咩黎o架?
與其有口話人, 不如先儉討自己.
依度你戰績都唔少喎A_A+

不如我地又研究下呢A_A+
首先話人捉字蚤、76# & 78#(好心討論的人都要無辜辜地被你這樣罵!)、85#、94#(先唔講我, 路過都要比你罵3.3+)……
我心諗, 好心啦你, 自己講d野又愛難聽. 仲要係到懶晒正義咁個下先至攞命喎A_A+.
你D行為更令人作嘔.

啊, 我記得仲有一句啊! 唔知邊個話 : 回post回到不知所謂, 實在連我都睇佢唔起A_A+
喂喂, 咁你因為人地回覆回到不知所謂而睇人唔起, 咁我係咪應該要因為你睇人唔起而要歧視你同排斥你啊A_A?
你咁都講得出口, 證明你都唔係好得我去邊,
你同樣係eco o既恥辱!!!!

原帖由 athrun1000 於 09-10-29 11:20 PM 發表

不能認同更多
有時路過想中立
但又會因一兩個意見和人不同而被噴-.-
大概因為我沒有太重的正反觀念吧囧


你唔好理佢囉.
有得佢以為自己岩晒囉.

[ 本帖最後由 冰*雲 於 09-10-30 12:37 AM 編輯 ]
五星白金會員 #200
岩岩睇返#37原來已經修改過...真係可惜...orz (好似27號有,30號都有~...)
真係唔知點解d人可以甘自大,以為一句道歉就好似咩事都無發生過甘:ro08:

對住其他人又識得窮追猛打...:ro09:
自己衰左之後又搞一堆問題出來只係為左證明人地比佢衰
甘多人跳樓唔知點解無佢份的:em012:
很有趣的人:em012:

最後....加油,慢慢改靚佢來見人:em012:

[ 本帖最後由 新人一個 於 09-10-30 01:05 AM 編輯 ]
回到最頂傳統版

選擇頁數