伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #21
原帖由 ki§ 於 09-10-24 10:19 PM 發表
我最好都係1蚊收左隻珍珠耳環xdxd:smilie_:D3:


帝- -
   咁正   分d黎 a_______a
二轉會員 #22
垃圾都要xx( ?
一星新手會員 #23
估唔到有d咁既人lor
我之前1蚊放個個奶咀-,-都冇咁\[]
一星新手會員 #24
我都見過一蚊推
可惜玩人嘅= =
佢身有9999m
搞到買唔到= =
六星鑽石會員 #25
原帖由 ●月→神 於 09-10-24 23:44 發表


帝- -
   咁正   分d黎 a_______a


所以我成日去睇幾個鐘攤xdxd
五星白金會員 #26
原帖由 ki§ 於 25/10/2009 07:59 PM 發表


所以我成日去睇幾個鐘攤xdxd


但你都只執得 1對 原價900m的珍珠耳  證明你 沒運..=  =
二星初級會員 #27
嘿嘿 .3.  我就有回報   80m放左兩副黑超-.- 打錯價  眼殘

之後冇幾多日 見到 奶咀90m蚊同埋雷斯49m -3- 真係好心有好報
二星初級會員 #28
原帖由 小酷~ 於 09-10-26 12:26 AM 發表
嘿嘿 .3.  我就有回報   80m放左兩副黑超-.- 打錯價  眼殘

之後冇幾多日 見到 奶咀90m蚊同埋雷斯49m -3- 真係好心有好報


咁都得- -
   拋磚引玉 -口-"
         點解我冇.....
三星高級會員 #29
這個是不是要叫"好心無好報":ro08:
二星初級會員 #30
尼d 叫做 傻人有傻福 a_____________a
   =口=
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數