原帖由 ki§ 於 09-10-24 10:19 PM 發表 我最好都係1蚊收左隻珍珠耳環xdxd:smilie_:D3:
原帖由 ●月→神 於 09-10-24 23:44 發表 帝- - 咁正 分d黎 a_______a
原帖由 ki§ 於 25/10/2009 07:59 PM 發表 所以我成日去睇幾個鐘攤xdxd
原帖由 小酷~ 於 09-10-26 12:26 AM 發表 嘿嘿 .3. 我就有回報 80m放左兩副黑超-.- 打錯價 眼殘 之後冇幾多日 見到 奶咀90m蚊同埋雷斯49m -3- 真係好心有好報