-
白冰女六星鑽石會員
2009-10-24 22:04#1
今日晚上eco有d人因為人結婚之後系到嘈住哂- -
真系世頻由頭嘈到尾- -
做咩d人可以做到咁- -
人地結婚系都唔好嘈住全部eco人- -
-----------------------
內容呢- -唔知抄唔抄好- -
主要嘈人者有深淵者~苦艾 同 你去死啦 - -這2人真系好有錢- -
-
siuman0314八星無敵會員
2009-10-24 22:06#2
只能說佢地超無聊
羨慕人地結婚的小朋友
-
翼。四星黃金會員
2009-10-24 22:09#3
有錢都唔好咁哂丫:ro00:
-
紫鳳蝶四星黃金會員
2009-10-24 22:30#4
誰人蝦我呀妹....我要他死= =+
雖然影月之前有好多不對的事....不過她依+是真心喜歡豪仔先和他結婚
大家不要再話她啦
-
Hariki三星高級會員
2009-10-24 22:35#5
的確看來如此有米的人,也只能慨嘆一聲錢不是萬能,但冇錢就萬萬不能(身為窮人的路過Q﹏Q
凱提貓貓抱抱(手正在伸延中)謎:這樣捉回家的,可會被漁護處撿控的-3-
[ 本帖最後由 Hariki 於 09-10-24 10:38 PM 編輯 ]
-
tspy二星初級會員
2009-10-24 22:38#6
佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號
我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、種族歧視、猥褻及含煽情穢、具有色情內容或含意的字眼及詞句,否則該帖會視為作廢論及屏蔽處理 」
-
Hariki三星高級會員
2009-10-24 22:49#7
原帖由 tspy 於 09-10-24 10:38 PM 發表 
佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號
我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、 ...
的確是充滿幼氣的口角(那是因為大家都很年青麼0.0?
-
peter324二星初級會員
2009-10-24 22:55#8
我係濠仔,如果我老婆咁樣比人地話都唔出聲,我真係冇野好講lo~
-
夜泠四星黃金會員
2009-10-24 22:58#9
d人真有米:smile_38.gif:
比d我就好a_a
-
peter324二星初級會員
2009-10-24 22:58#10
如果你結結下婚咁樣比人嘈,我想你都唔會忍到淡氣lo!!!:ro10:
-
凝〞五星白金會員
2009-10-24 23:01#11
只可說= =小朋友行為,,可無視
-
●月→神二星初級會員
2009-10-24 23:14#12
有錢就俾d 我 a__________a
我冇.....=口=
-
peter324二星初級會員
2009-10-24 23:42#13
tspy:佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號
我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、種族歧視、猥褻及含煽情穢、具有色情內容或含意的字眼及詞句,否則該帖會視為作廢論及屏蔽處理 」
我希望你唔會話埋我,我可以為我講粗口say sorry,不過我好好地結婚,但係佢地就係咁爆粗重要話人做雞做鴨,咁我真忍唔到~
-
Lok四星黃金會員
2009-10-25 00:41#14
原帖由 紫鳳蝶 於 09-10-24 10:30 PM 發表 
誰人蝦我呀妹....我要他死= =+
雖然影月之前有好多不對的事....不過她依+是真心喜歡豪仔先和他結婚
大家不要再話她啦
閣下果句世頻很有兇嚇性:smilie_:10:
根本就一班小朋友意氣用事 剩係識用粗口去低俗地口角face_l_18:
-
gundam_fan五星白金會員
2009-10-25 06:49#15
eco睇到個句....有精出好過人地無能時笑左:smilie_:10:
-
wiwihaha二星初級會員
2009-10-25 10:42#16
你忍唔到咪同佢密頻對罵lor
點解o的人甘鐘意將對罵既過程公佈比所有人知道
日本玩家連公頻唔小心出聲都會講聲對唔住
香港玩家既質素竟然可以去到洗公頻亂出世頻既地步
用世頻既唔該諗下你用o個廿幾點出個message有咩意思啦
想全世界同你一齊慶祝? 全世界一齊討厭你就有份
-
小小甜心五星白金會員
2009-10-25 12:18#17
原帖由 gundam_fan 於 09-10-25 06:49 AM 發表 
eco睇到個句....有精出好過人地無能時笑左:smilie_:10:
話說
班人實在太過幼稚=3=/!!
紫夜喵果句好有恐嚇性啊a....a
回高達迷
我就黎令你
性無能!
-
clamcc五星白金會員
2009-10-25 15:14#18
面對班小朋友係度講埋D垃圾野,我都知道新郎新娘同埋大部分人都好眼冤...
退一步海闊天空啦,世上膠人何其多!!!
大可以吋佢地:「你地話我係鴨? 我老婆揀左我都唔揀你地,你地連雞鴨都不如!!!」 (逃
-
小酷~二星初級會員
2009-10-26 00:31#19
今日又出現世頻鬧戰了-.-
我真係好想罵x佢-.-
果個人 無啦啦同人講s0r -_,- 轉頭又罵人咩冇資格罵人愛人 =_=好煩
起馬有5次上吧 ._. 唔知佢開世頻做啥- -+ 全部最尾果度都有講''你冇資格愛人 什麼什麼識英文又不懂說英文] <-類似說話=_,=
最可惜關不了世頻:face_l_17:
-
泉真澄四星黃金會員
2009-10-26 00:47#20
只看到gc賺得很爽:cool: