伊希歐之夢Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #1
今日晚上eco有d人因為人結婚之後系到嘈住哂- -
真系世頻由頭嘈到尾- -
做咩d人可以做到咁- -
人地結婚系都唔好嘈住全部eco人- -

-----------------------

內容呢- -唔知抄唔抄好- -

主要嘈人者有深淵者~苦艾  同 你去死啦 - -這2人真系好有錢- -
八星無敵會員 #2
只能說佢地超無聊
羨慕人地結婚的小朋友
四星黃金會員 #3
有錢都唔好咁哂丫:ro00:
四星黃金會員 #4
誰人蝦我呀妹....我要他死= =+
雖然影月之前有好多不對的事....不過她依+是真心喜歡豪仔先和他結婚
大家不要再話她啦
三星高級會員 #5
的確看來如此有米的人,也只能慨嘆一聲錢不是萬能,但冇錢就萬萬不能(身為窮人的路過Q﹏Q
凱提貓貓抱抱(手正在伸延中)謎:這樣捉回家的,可會被漁護處撿控的-3-

[ 本帖最後由 Hariki 於 09-10-24 10:38 PM 編輯 ]
二星初級會員 #6
佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號

我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、種族歧視、猥褻及含煽情穢、具有色情內容或含意的字眼及詞句,否則該帖會視為作廢論及屏蔽處理 」
三星高級會員 #7
原帖由 tspy 於 09-10-24 10:38 PM 發表
佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號

我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、 ...

的確是充滿幼氣的口角(那是因為大家都很年青麼0.0?
二星初級會員 #8
我係濠仔,如果我老婆咁樣比人地話都唔出聲,我真係冇野好講lo~
四星黃金會員 #9
d人真有米:smile_38.gif:
比d我就好a_a
二星初級會員 #10
如果你結結下婚咁樣比人嘈,我想你都唔會忍到淡氣lo!!!:ro10:
五星白金會員 #11
只可說= =小朋友行為,,可無視
二星初級會員 #12
有錢就俾d 我   a__________a
     我冇.....=口=
二星初級會員 #13
tspy:佢有無$關我叉事 個班人世頻內容比垃圾更渣
GM都唔採取任何行動
玩家固然要自律 但官方都應給予警告 或停權封號

我認為世界信息應加上規則
「內不能帶有不雅、褻瀆、粗魯、辱罵、誹謗、人身攻擊、威脅、挑釁、種族歧視、猥褻及含煽情穢、具有色情內容或含意的字眼及詞句,否則該帖會視為作廢論及屏蔽處理 」



我希望你唔會話埋我,我可以為我講粗口say sorry,不過我好好地結婚,但係佢地就係咁爆粗重要話人做雞做鴨,咁我真忍唔到~
四星黃金會員 #14
原帖由 紫鳳蝶 於 09-10-24 10:30 PM 發表
誰人蝦我呀妹....我要他死= =+
雖然影月之前有好多不對的事....不過她依+是真心喜歡豪仔先和他結婚
大家不要再話她啦


閣下果句世頻很有兇嚇性:smilie_:10:

根本就一班小朋友意氣用事 剩係識用粗口去低俗地口角face_l_18:
五星白金會員 #15
eco睇到個句....有精出好過人地無能時笑左:smilie_:10:
二星初級會員 #16
你忍唔到咪同佢密頻對罵lor
點解o的人甘鐘意將對罵既過程公佈比所有人知道

日本玩家連公頻唔小心出聲都會講聲對唔住
香港玩家既質素竟然可以去到洗公頻亂出世頻既地步
用世頻既唔該諗下你用o個廿幾點出個message有咩意思啦
想全世界同你一齊慶祝? 全世界一齊討厭你就有份
五星白金會員 #17
原帖由 gundam_fan 於 09-10-25 06:49 AM 發表
eco睇到個句....有精出好過人地無能時笑左:smilie_:10:

話說
班人實在太過幼稚=3=/!!
紫夜喵果句好有恐嚇性啊a....a
回高達迷
我就黎令你性無能!
五星白金會員 #18
面對班小朋友係度講埋D垃圾野,我都知道新郎新娘同埋大部分人都好眼冤...
退一步海闊天空啦,世上膠人何其多!!!
大可以吋佢地:「你地話我係鴨? 我老婆揀左我都唔揀你地,你地連雞鴨都不如!!!」 (逃
二星初級會員 #19
今日又出現世頻鬧戰了-.-

我真係好想罵x佢-.-

果個人 無啦啦同人講s0r -_,- 轉頭又罵人咩冇資格罵人愛人 =_=好煩

起馬有5次上吧 ._. 唔知佢開世頻做啥- -+ 全部最尾果度都有講''你冇資格愛人 什麼什麼識英文又不懂說英文]  <-類似說話=_,=

最可惜關不了世頻:face_l_17:
四星黃金會員 #20
只看到gc賺得很爽:cool:
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數