伊希歐之夢Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #21
原帖由 影X樂。﹏。 於 09-10-25 07:47 PM 發表
唉!近排發玩ECO以前多人嘅地方都冇哂人/小左好多人
例如遺廣,下城pvp,下地右上(不知咩團掛機地方)
而且廣告又小,以前睇廣告都係一種樂趣
但係已家睇果d都係放ac廣告
完全不感興趣,搞到我上一陣都冇哂心機唉 ...

近期人氣高的地方是米道尼世界呀.....saga8啦....
用"遺廣,上城,下城"太片面啦....已經不是人潮所在...
四星黃金會員 #22
SAGAX果陣夠有唐卡島落
人影都唔見多隻
D人全部都係過黎做茜子同杏子跟住就唔黎
係,岩岩初頭果陣都有好多人
而家,一個人都冇
人人都嚴佢又遠又要錢又冇野睇又麻煩
所以說話唔可以咁講
而家個個都走哂去私服
去咩道米尼世界啊:smile_30.gif:
四星黃金會員 #23
原帖由 TRINITY888 於 7-11-2009 07:31 PM 發表

近期人氣高的地方是米道尼世界呀.....saga8啦....
用"遺廣,上城,下城"太片面啦....已經不是人潮所在...

唉,你都係死左條心算啦
道咩米尼世界
個個而家令遠玩日版、馬版.........
都唔玩港版啦
四星黃金會員 #24
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-7 19:55 發表
SAGAX果陣夠有唐卡島落
人影都唔見多隻
D人全部都係過黎做茜子同杏子跟住就唔黎
係,岩岩初頭果陣都有好多人
而家,一個人都冇
人人都嚴佢又遠又要錢又冇野睇又麻煩
所以說話唔可以咁講
而家個個都走哂去私服 ...

沒怪的地方還在留下幹什麼?
四星黃金會員 #25
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-7 07:55 PM 發表
SAGAX果陣夠有唐卡島落
人影都唔見多隻
D人全部都係過黎做茜子同杏子跟住就唔黎
係,岩岩初頭果陣都有好多人
而家,一個人都冇
人人都嚴佢又遠又要錢又冇野睇又麻煩
所以說話唔可以咁講
而家個個都走哂去私服 ...

的確唐卡冇咩野好玩= =
我平時都係解任同買手榴彈先會去= =
六星鑽石會員 #26
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-7 07:58 PM 發表

唉,你都係死左條心算啦
道咩米尼世界
個個而家令遠玩日版、馬版.........
都唔玩港版啦

沒有死不死心,沒有hardsell大家玩下去.
何況我以前一樣玩過好多game,以後一樣會玩其他新game.
如果明年有7龍珠online,魔物獵人等,也不錯.

人少不少,是觀點角度...昨晚打攻防戰,人數之多不是唐卡島/下城可比.
ps.要玩日版,馬版,咪由佢去啦.沒有叫人回歸港版的意思.玩game最重要的是自由呀.

[ 本帖最後由 TRINITY888 於 09-11-8 12:01 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #27
原帖由 TRINITY888 於 8-11-2009 11:58 AM 發表

沒有死不死心,沒有hardsell大家玩下去.
何況我以前一樣玩過好多game,以後一樣會玩其他新game.
如果明年有7龍珠online,魔物獵人等,也不錯.

人少不少,是觀點角度...昨晚打攻防戰,人數之多不是唐卡島/下城可比.
...

咁D人玩邊隻Game夠係佢地嘅自由
佢地唔鍾意玩ECO/嫌佢悶/冇野玩咪唔玩囉
你理得人地姐
實習版主 #28
原帖由 lucky★star 於 09-10-26 06:39 PM 發表

下城百幾個石像咪又係幾十個人- -



你呢句正:victory:
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數