原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-7 07:58 PM 發表 
唉,你都係死左條心算啦
道咩米尼世界
個個而家令遠玩日版、馬版.........
都唔玩港版啦
沒有死不死心,沒有hardsell大家玩下去.
何況我以前一樣玩過好多game,以後一樣會玩其他新game.
如果明年有7龍珠online,魔物獵人等,也不錯.
人少不少,是觀點角度...昨晚打攻防戰,人數之多不是唐卡島/下城可比.
ps.要玩日版,馬版,咪由佢去啦.沒有叫人回歸港版的意思.玩game最重要的是自由呀.
[
本帖最後由 TRINITY888 於 09-11-8 12:01 PM 編輯 ]