伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1


《伊希歐之夢》與2000Fun論壇合辦
為最新改版創作港台版本主題的掌握 SAGA8 之名活動
已於10月28日晚上截止報名
在與《伊希歐之夢》討論專區的各位版主商議過後
終於選出 #33 的作品「緋空的輓歌」作為 SAGA8 的中文主題名稱


玩家名稱︰。夜鶯の曼。
主題命名︰緋空の輓歌
作品介紹︰
緋,解紅色;輓歌,解安魂曲
全名意思為,
天空被鮮血染成一片緋紅色,人們在這天空下唱著安魂曲哀悼戰爭中犧牲的勇士。
起來吧!一齊對付DEM軍的攻擊!

按我進入活動帖子觀看

官方凱堤將會於論壇內發送短消息核對得獎玩家資料
成功核對後將會獲得遊戲點數 300 點 作為獎勵
再一次恭喜得獎者!

《伊希歐之夢》營運團隊十分感謝各玩家及2000Fun用戶的熱烈參與
SAGA8「緋空的輓歌」亦已決定在11月4日正式登場!
有關更多大改版的消息
請繼續密切留意官方網站喔!

SAGA8 之名,由您來決定!

溫馨小提示︰
掌握 SAGA8 之名
五星白金會員 #2
恭喜你  曼..=  =
八星無敵會員 #3
...多…多謝…(暈倒...)
首先我要多謝天翼TvT...我會用1半點數買ex比佢T_T
然後就多謝.....(下刪)
四星黃金會員 #4
恭喜了小曼=﹏=
五星白金會員 #5
原帖由 siuman0314 於 09-10-30 05:01 PM 發表
...多…多謝…(暈倒...)
首先我要多謝天翼TvT...我會用1半點數買ex比佢T_T
然後就多謝.....(下刪)

媽咪好勁a.a
小曼媽咪同我分一半a_a
三星高級會員 #6
呢個係唔係自己人活動嗎?
版主會唔會開d 2000fun 分身ac 揀自己人?
六星鑽石會員 #7
借問聲會賣廣告
廣告又會解釋埋個主題名?
我唔上黎睇都唔知主題點解
相比 戰歌之大地(?)
簡單又易明
三星高級會員 #8
雖然祝賀得獎者,
但我只能說這是令人氣憤的活動,

還我
戰歌の大地!!!
一星新手會員 #9
我對SAGA8唔叫《戰歌の大地》嘅GC徹底絕望咗!!
總之一句:GC你2啊!!

[ 本帖最後由 pstougao 於 09-10-30 09:19 PM 編輯 ]
回到最頂傳統版

選擇頁數