伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #21
原帖由 joshuakg123 於 30/10/2009 06:33 PM 發表
請問有雙經嗎@@?

諗下好啦  唔會有ga啦\~/
三星高級會員 #22
一定有雙經,上次saga 7 改版都有:victory:
八星無敵會員 #23
原帖由 yahoho 於 09-10-30 06:49 PM 發表
一定有雙經,上次saga 7 改版都有:victory:

如果我無記錯係次次改都有..
當埋係halloween節日雙經xdd
再下一次雙經將會係聖誕節+新年xdd
四星黃金會員 #24
原帖由 siuman0314 於 09-10-30 07:18 PM 發表

如果我無記錯係次次改都有..
當埋係halloween節日雙經xdd
再下一次雙經將會係聖誕節+新年xdd


XD 恭喜曼得獎喇~
>v< s8 終於來了~ 太好喇~
(比我想像中早~ 辛苦工作人員了! :cheers: )
一星新手會員 #25
匪空の完歌
四星黃金會員 #26
終於出啦0.0
都知道自己作個名唔夠特別(自閉去-0-)
恭喜哂果位得獎者
三星高級會員 #27
原帖由 siuman0314 於 09-10-30 07:18 PM 發表

如果我無記錯係次次改都有..
當埋係halloween節日雙經xdd
再下一次雙經將會係聖誕節+新年xdd

下!姐係11月4號更新開機之後就有雙經@O@?

發達喇!
三星高級會員 #28
我估中了xd (我估2個名的其中之1
名字很不錯@v@!!
五星白金會員 #29
原帖由 雪彌 於 30/10/2009 09:51 PM 發表
我估中了xd (我估2個名的其中之1
名字很不錯@v@!!

( 我知呀   第2個是    爆肝之大地   丫嘛  你跟我講過哦 ^ ^
三星高級會員 #30
原帖由 越墮落越快樂 於 09-10-30 09:56 PM 發表

( 我知呀   第2個是    爆肝之大地   丫嘛  你跟我講過哦 ^ ^

你不要亂說\口/!
二轉會員 #31
可以讓新綠覺醒獲得更強大的力量

即係咩?_?
五星白金會員 #32
Q_Q寵寵未爆,
五星白金會員 #33
改了名字還是覺得有點不習慣... 但看來不至於太囧就算了。
改版比我想像中要快,可惜不能改版之後立刻上線玩,
恐怕幾天後上線大家都已經打好一篇篇心得攻略在這裡了。
五星白金會員 #34
gm可能唔會出雙經a_a
因為出得多唔太好0.0
八星無敵會員 #35
原帖由 日幸洛仔~過去板 於 09-10-31 03:40 AM 發表
gm可能唔會出雙經a_a
因為出得多唔太好0.0

bb你跟我死開>口<
你唔要雙經我要啦~~(我要衝99...)

那個名字我也承認是很難讀..讀起來也怪怪的(很多人問我輓點讀..讀挽)
不過意思不錯啦..哈哈..(逃....)
六星鑽石會員 #36
雙經雙經a____a 官貓快公佈>3<

上次冇升到, 今次要升到99 a___a
四星黃金會員 #37
雙經的話升人界定魔界好呢:em014:
二星初級會員 #38
依家佢話有雙經架咩- -
八星無敵會員 #39
原帖由 魂切 於 09-10-31 09:53 AM 發表
雙經的話升人界定魔界好呢:em014:

我會留1日去魔界a_a
總之去到98就轉去魔界啦>口<!!

改版雙經是例行一事a_a
這是gc賺錢機會也
gc應該唔會放過吧=v=...
四星黃金會員 #40
咁多雙經都唔好玩ge:em014:
回到最頂傳統版

選擇頁數