-
siuman0314八星無敵會員
2009-11-4 20:46#21
上左大約十幾分鐘就拜拜==...
連東國cafe個npc都未有囉
唔該搞埋佢啦
-
Kmpics三星高級會員
2009-11-4 20:47#22
入去打蘋果 LV都未升到就彈左- -
超多人
-
joshuakg123六星鑽石會員
2009-11-4 20:47#23
海盜泰迪換左icon - -+
-
clamcc五星白金會員
2009-11-4 20:47#24
難道GC發覺有D野未鎖? 所以急急腳鎖返? 囧?
-
_甜蜜記憶二星初級會員
2009-11-4 20:47#25
而家系伺服器未開放了囧
-
mahou四星黃金會員
2009-11-4 20:47#26
話說 推帆不用炭了—▽— (已確應
-
玥*三星高級會員
2009-11-4 20:47#27
=.= 做緊庭c 做到仲一舊云咁就彈左
-
clamcc五星白金會員
2009-11-4 20:48#28
伺服器還未開放 +1
-
`朱里一星新手會員
2009-11-4 20:49#29
死角miss (已確應 , 位元/卡商人 的 來臨?
-
玥*三星高級會員
2009-11-4 20:49#30
@0@ 我個推帆有用了(巴
我個紅番迪迪都轉左樣=.=
-
clamcc五星白金會員
2009-11-4 20:51#31
原帖由 `朱里 於 09-11-4 08:49 PM 發表 
死角miss (已確應 , 位元/卡商人 的 來臨?
攻援有否+到40秒? 請相關人士確認~?
-
kyphoon四星黃金會員
2009-11-4 20:51#32
乜以家eco個個員工廢左咁多~連個版本都多bug左...npc~彈機~
-
david23512四星黃金會員
2009-11-4 20:53#33
原帖由 clamcc 於 09-11-4 08:47 PM 發表 
難道GC發覺有D野未鎖? 所以急急腳鎖返? 囧?
應該係-''- 所有關於s8的東西沒有鎖!
-
夜泠四星黃金會員
2009-11-4 20:53#34
入到去魔界升到4lv / 2job就斷線~_~
聽人講~槍手子彈是沒重量(即冇改)
而怒發亦冇改冷卻~
相反商人死角改左
[ 本帖最後由 夜泠 於 09-11-4 08:54 PM 編輯 ]
-
kyphoon四星黃金會員
2009-11-4 20:55#35
仲要由10am整到6pm~都仲未整好,測試好~點搞呀~咁多hr俾eco都搞到咁彎~
-
mgoii二星初級會員
2009-11-4 20:55#36
唉,除咗技能廢咗
斷線多咗,d野唔見咗
我唔知頭先改板有咩係好咗囉
-
sue01231二星初級會員
2009-11-4 20:56#37
剛剛才衝了1等.
就斷了- -
-
mgoii二星初級會員
2009-11-4 21:32#38
衝到1等都算好
好多人一入即斷