伊希歐之夢Online

主題列表 登入
八星無敵會員 #21
上左大約十幾分鐘就拜拜==...
連東國cafe個npc都未有囉
唔該搞埋佢啦
三星高級會員 #22
入去打蘋果 LV都未升到就彈左- -
超多人
六星鑽石會員 #23
海盜泰迪換左icon - -+
五星白金會員 #24
難道GC發覺有D野未鎖? 所以急急腳鎖返? 囧?
二星初級會員 #25
而家系伺服器未開放了囧
四星黃金會員 #26
話說 推帆不用炭了—▽— (已確應
三星高級會員 #27
=.= 做緊庭c 做到仲一舊云咁就彈左
五星白金會員 #28
伺服器還未開放 +1
一星新手會員 #29
死角miss (已確應 , 位元/卡商人 的 來臨?
三星高級會員 #30
@0@ 我個推帆有用了(巴

我個紅番迪迪都轉左樣=.=
五星白金會員 #31
原帖由 `朱里 於 09-11-4 08:49 PM 發表
死角miss (已確應 , 位元/卡商人 的 來臨?

攻援有否+到40秒? 請相關人士確認~?
四星黃金會員 #32
乜以家eco個個員工廢左咁多~連個版本都多bug左...npc~彈機~
四星黃金會員 #33
原帖由 clamcc 於 09-11-4 08:47 PM 發表
難道GC發覺有D野未鎖? 所以急急腳鎖返? 囧?

應該係-''- 所有關於s8的東西沒有鎖!
四星黃金會員 #34
入到去魔界升到4lv / 2job就斷線~_~
聽人講~槍手子彈是沒重量(即冇改)
而怒發亦冇改冷卻~
相反商人死角改左

[ 本帖最後由 夜泠 於 09-11-4 08:54 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #35
仲要由10am整到6pm~都仲未整好,測試好~點搞呀~咁多hr俾eco都搞到咁彎~
二星初級會員 #36
唉,除咗技能廢咗
斷線多咗,d野唔見咗
我唔知頭先改板有咩係好咗囉
二星初級會員 #37
剛剛才衝了1等.
就斷了- -
二星初級會員 #38
衝到1等都算好
好多人一入即斷
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數