伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #21
原帖由 joshuakg123 於 09-11-6 09:33 AM 發表
應該係5LV先拎得CP
另外..預設技能任..15LV能接..不是25LV

預設技能任係唔係50job轉戈時帶走ge5個技?
六星鑽石會員 #22
原帖由 大貓貓 於 09-11-6 09:40 AM 發表

預設技能任係唔係50job轉戈時帶走ge5個技?

對..:em015:
一星新手會員 #23
蓮姐同水魚都泡2kf -_-|| 囧我~
四星黃金會員 #24
原帖由 Mr.Blaxh 於 09-11-6 11:45 AM 發表
蓮姐同水魚都泡2kf -_-|| 囧我~

你係老虎?=口=定真羽
八星無敵會員 #25
多謝分享@_@
我琴日係西部亂行比我做到第1個step=v='
三星高級會員 #26
感謝分享- -但係簽名哥到- -...
二星初級會員 #27
拎到la:smilie_:P2:
三星高級會員 #28
拎左50cp 之後邊度買???
四星黃金會員 #29
原帖由 yahoho 於 09-11-7 02:10 AM 發表
拎左50cp 之後邊度買???

同總部門口戈個人買~
六星鑽石會員 #30
點解我解唔到= =太低lv!?
二星初級會員 #31
原帖由 死_豪 於 09-11-7 10:56 AM 發表
點解我解唔到= =太低lv!?


樣ge問題:smile_30.gif:
四星黃金會員 #32
原帖由 肥銘 於 09-11-5 08:31 PM 發表

哇 串到丫
好巴閉咩face_l_18:

笑到我肚痛~睇佢都覺得幾巴閉哇face_l_18:
咪係~唔知以為佢講銀行幾時派$$$$$~~~~~~~~face_l_18: face_l_18: face_l_18:
一星新手會員 #33
唔明:ro08: :ro08: :smile_13.gif: :smile_13.gif:
三星高級會員 #34
問一下- -...為什麼我的商(13lv)接不了主線任(是連wrp都拿不了- -)
他只對我說了一句[沒事就回去]就扔我出來了- -
找人來幫我解答一下/口\
(有3000cp都用不到:cry: )
二星初級會員 #35
系吾系你吾同佢地-.-合作-.-!? 問題亂答..=.=後果自負..我都吾知._./
二星初級會員 #36
原帖由 bbqbbq0305 於 09-11-8 01:15 PM 發表

笑到我肚痛~睇佢都覺得幾巴閉哇face_l_18:
咪係~唔知以為佢講銀行幾時派$$$$$~~~~~~~~face_l_18: face_l_18: face_l_18:

其實你知唔知自己講緊乜?
翻閱左幾次都唔明你up乜:face_l_17:
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數