伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
前幾天等待saga8沒東西做,便到了飄流水鄉遊遊,臨走之前發現左樣野:ro05:
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


(旁邊的人不好意思,已盡力把你的軍團和名字刪了,可是整個人做不到- -')

高到上天仲有得高...

[ 本帖最後由 ※小雪兒※ 於 09-11-6 10:12 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #2
衝天塔來吧..= =
五星白金會員 #3
叉包黎的吧....?
五星白金會員 #4
99lv 50job:smilie_:D5:
六星鑽石會員 #5
天界仲有得向上@@..天外天界?
五星白金會員 #6
衝天嘛,,笑左
四星黃金會員 #7
原帖由 joshuakg123 於 09-11-6 10:41 PM 發表
天界仲有得向上@@..天外天界?

唔通saga10有太空出?:smilie_:D5:
四星黃金會員 #8
原帖由 joshuakg123 於 09-11-6 10:41 PM 發表
天界仲有得向上@@..天外天界?

只知魔界下面就係DEM世界-v-   好似解sage 8 主線任果陣講過
四星黃金會員 #9
原帖由 ctikw 於 09-11-6 10:37 PM 發表
99lv 50job:smilie_:D5:

64lv變左99lv        自high用:smilie_:10: :smilie_!!: :smilie_??:
二轉會員 #10
個座係東京鐵塔....
係比行走天之路既人入:smilie_:10:
六星鑽石會員 #11
原帖由 迪小皮 於 09-11-7 02:46 AM 發表

只知魔界下面就係DEM世界-v-   好似解sage 8 主線任果陣講過

但係天界仲有得向上..仲唔係天外天界囧
五星白金會員 #12
原帖由 joshuakg123 於 09-11-7 01:19 PM 發表

但係天界仲有得向上..仲唔係天外天界囧

真正既天界係S9先出
S9的天界比水鄉更高
三星高級會員 #13
原帖由 大貓貓 於 09-11-7 02:45 AM 發表

唔通saga10有太空出?:smilie_:D5:

打到上宇宙﹒遲D同高達公司合併﹒

可以以機動戰士為騎寵,係宇宙上面飛,

而飛空庭可以改裝成戰艦,可以黎一場星塵作戰。

而又有新地圖叫殖民衛星,每團可以有個機地:smilie_:)3:

而新既敵人將唔會係天使或者魔鬼,而係人類自己既科技。
六星鑽石會員 #14
原帖由 jverz00 於 09-11-7 01:27 PM 發表

打到上宇宙﹒遲D同高達公司合併﹒

可以以機動戰士為騎寵,係宇宙上面飛,

而飛空庭可以改裝成戰艦,可以黎一場星塵作戰。

而又有新地圖叫殖民衛星,每團可以有個機地:smilie_:)3:

而新既敵人將唔會係 ...

其實saga10場景是十分外太空feel的.
自己看下:http://www.econline.jp/saga/
四星黃金會員 #15
原帖由 david23512 於 7-11-2009 09:28 AM 發表

64lv變左99lv        自high用:smilie_:10: :smilie_!!: :smilie_??:

都話係作個落:smilie_/(:
仲有,我係65Lv!!!!!!!!!!!
99Lv仲著e件3咩:smilie_:D3:

[ 本帖最後由 ※小雪兒※ 於 09-11-7 02:28 PM 編輯 ]
三星高級會員 #16
原帖由 TRINITY888 於 09-11-7 01:53 PM 發表

其實saga10場景是十分外太空feel的.
自己看下:http://www.econline.jp/saga/

第一幅大圖好似打高達SEED最尾果個地圖:face_l_14:
二轉會員 #17
原帖由 lucky★star 於 09-11-7 01:23 PM 發表

真正既天界係S9先出
S9的天界比水鄉更高

s9唔係真正既天界....
只係個ECO城....
天界並未出....
而座塔仲有得上既原因暫時得兩個:
1.)水鄉只係中轉站....(通天塔寫左係連去天界同魔界)
2.)dem大本營....(s10有圖)

至於話通去太空係冇咩可能....
冇空氣上到去死哂....即刻THE END:smilie_:10:
一星新手會員 #18
衝天塔:loveliness: :ro09:
二星初級會員 #19
唔 洗 去 法 國 都 見 到 巴 黎 鐵 塔 -W-
四星黃金會員 #20
仲高巴黎鐵塔100倍
回到最頂傳統版

選擇頁數