原帖由 joshuakg123 於 09-11-6 10:41 PM 發表 天界仲有得向上@@..天外天界?
原帖由 ctikw 於 09-11-6 10:37 PM 發表 99lv 50job:smilie_:D5:
原帖由 迪小皮 於 09-11-7 02:46 AM 發表 只知魔界下面就係DEM世界-v- 好似解sage 8 主線任果陣講過
原帖由 joshuakg123 於 09-11-7 01:19 PM 發表 但係天界仲有得向上..仲唔係天外天界囧
原帖由 大貓貓 於 09-11-7 02:45 AM 發表 唔通saga10有太空出?:smilie_:D5:
原帖由 jverz00 於 09-11-7 01:27 PM 發表 打到上宇宙﹒遲D同高達公司合併﹒ 可以以機動戰士為騎寵,係宇宙上面飛, 而飛空庭可以改裝成戰艦,可以黎一場星塵作戰。 而又有新地圖叫殖民衛星,每團可以有個機地:smilie_:)3: 而新既敵人將唔會係 ...
原帖由 david23512 於 7-11-2009 09:28 AM 發表 64lv變左99lv 自high用:smilie_:10: :smilie_!!: :smilie_??:
原帖由 TRINITY888 於 09-11-7 01:53 PM 發表 其實saga10場景是十分外太空feel的. 自己看下:http://www.econline.jp/saga/
原帖由 lucky★star 於 09-11-7 01:23 PM 發表 真正既天界係S9先出 S9的天界比水鄉更高