伊希歐之夢Online
主題列表
登入
※小雪兒※
四星黃金會員
2009-11-7 18:09
#1
我有個fd話想玩eco,但係佢用Vista,佢已經down左個game,但係開果陣話error,有咩辨法可以解決?
之前好似聽到好似話要裝D 咩程式先開到
唔該大家,大家都想ECO多一個人吧,多得幾多得幾多,是難得的。
赤西魚
六星鑽石會員
2009-11-7 18:25
#2
叫佢關左使用者帳戶控制就玩到~~
※小雪兒※
四星黃金會員
2009-11-7 18:57
#3
佢部電腦個帳係系統管理員
即係點?
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數