伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
我有個fd話想玩eco,但係佢用Vista,佢已經down左個game,但係開果陣話error,有咩辨法可以解決?
之前好似聽到好似話要裝D           咩程式先開到

唔該大家,大家都想ECO多一個人吧,多得幾多得幾多,是難得的。
六星鑽石會員 #2
叫佢關左使用者帳戶控制就玩到~~
四星黃金會員 #3
佢部電腦個帳係系統管理員
即係點?
回到最頂傳統版

選擇頁數