伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
我係用XP嘅
琴日仲開到ECO去打遺
但今日我想開ECO的時候
要禁好多次先開到ECO的執行程式(即是咁GameStart果個畫面)
跟住禁左GameStart盾都無load部機就停左係到咩都無做(GameStart個畫面冇左)
但係開其他程式我開到的
官喵救救我吧
這個時候不要說怕不怕醜了
四星黃金會員 #2
之前 VISTA更新做SP2就玩唔到
客服都係果個幾個答案:ro08:
四星黃金會員 #3
我用XP bo:smilie_O_o:
三星高級會員 #4
SOR~我只係解到Vista解唔到XP:ro03:
四星黃金會員 #5
唔緊要
第日如果我用左Vista load唔到Game一定搵你
xd-
二星初級會員 #6
去人地屋企玩系好方法@@''
論壇乞丐 #7
原帖由 simon0313 於 09-11-8 04:56 PM 發表
SOR~我只係解到Vista解唔到XP:ro03:


你點解決呀0.0?
教下我啦...t^t
四星黃金會員 #8
這一切都係報應!!

haha
三星高級會員 #9
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-8 05:07 PM 發表
唔緊要
第日如果我用左Vista load唔到Game一定搵你
xd-

第日仲用VISTA?
不如用 windows 7 啦 =口=
三星高級會員 #10
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-8 12:24 PM 發表
我係用XP嘅
琴日仲開到ECO去打遺
但今日我想開ECO的時候
要禁好多次先開到ECO的執行程式(即是咁GameStart果個畫面)
跟住禁左GameStart盾都無load部機就停左係到咩都無做(GameStart個畫面冇左)
但係開 ...

有3個方法:
1.去網吧玩
2.買新機
3.裝vista程式玩
四星黃金會員 #11
原帖由 星曜 於 8-11-2009 07:56 PM 發表
這一切都係報應!!

haha

我得罪左邊個呀:face_l_17:
得罪左你大人莫記小人過呀!
同埋你係邊位呀

無緣無故話人係報應:fire:
真係無人性:fire: :fire: :fire:
八星無敵會員 #12
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-8 12:24 PM 發表
我係用XP嘅
琴日仲開到ECO去打遺
但今日我想開ECO的時候
要禁好多次先開到ECO的執行程式(即是咁GameStart果個畫面)
跟住禁左GameStart盾都無load部機就停左係到咩都無做(GameStart個畫面冇左)
但係開 ...

依個問題我有個fd都係咁..
一直無人解答
好似到依家更新左都係有問題
原帖由 yahoho 於 09-11-8 08:05 PM 發表

第日仲用VISTA?
不如用 windows 7 啦 =口=

用緊xp既唔好轉vista..用緊vista唔好轉w7...始終w7重係太新,還有好多相容問題=_=
(我有w7更新碟都唔想更新住)

[ 本帖最後由 siuman0314 於 09-11-8 09:20 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #13
原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-8 09:17 PM 發表

我得罪左邊個呀:face_l_17:
得罪左你大人莫記小人過呀!
同埋你係邊位呀

無緣無故話人係報應:fire:
真係無人性:fire: :fire: :fire:



呵呵!!當你做左一d錯事的時候!就會有咁的報應!

至於你做左d咩就唔知!呵呵

講到人性!!(唔記得同你講我係冇人性!!)

(早就比人買豬仔xD)

(而且怒火係解決唔到問題囧xD)
六星鑽石會員 #14
請善用系統還原功能
四星黃金會員 #15
1.重裝

2.關防毒software

3.更新到最新ver.?
八星無敵會員 #16
原帖由 泉真澄 於 09-11-10 11:39 AM 發表
1.重裝

2.關防毒software

3.更新到最新ver.?

以上方法都試過但無用呢==?
而系統還完....我林個fd唔識搞
四星黃金會員 #17
原帖由 siuman0314 於 09-11-10 15:11 發表

以上方法都試過但無用呢==?
而系統還完....我林個fd唔識搞

開始->所有程式->附屬應用程式->系統工具->系統還原
揀番以前日子試吧囧
回到最頂傳統版

選擇頁數