原帖由 ※小雪兒※ 於 09-11-8 12:24 PM 發表 
我係用XP嘅
琴日仲開到ECO去打遺
但今日我想開ECO的時候
要禁好多次先開到ECO的執行程式(即是咁GameStart果個畫面)
跟住禁左GameStart盾都無load部機就停左係到咩都無做(GameStart個畫面冇左)
但係開 ...
依個問題我有個fd都係咁..
一直無人解答
好似到依家更新左都係有問題
原帖由 yahoho 於 09-11-8 08:05 PM 發表 
第日仲用VISTA?
不如用 windows 7 啦 =口=
用緊xp既唔好轉vista..用緊vista唔好轉w7...始終w7重係太新,還有好多相容問題=_=
(我有w7更新碟都唔想更新住)
[
本帖最後由 siuman0314 於 09-11-8 09:20 PM 編輯 ]