伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #1
本人 ( 人生有幾多個十年/小駿〞  )
於p場ec(小駿〞)被人殺  用劍(人生有幾多個十年)殺回那人 但小樂﹏:你打我隊友 我殺番你 ~之後去圖





如是叉包敬請原諒: )
二星初級會員 #2
連殺你都話埋你知點解
你可以死得眼閉
二星初級會員 #3
羽家的正太真惡:face_l_04:
有壓倒性的<對話力能>:smile_13.gif:
四星黃金會員 #4
唔....不預置評(逃
六星鑽石會員 #5
原帖由 白痴 於 09-11-8 11:03 PM 發表
唔....不預置評(逃

正:不予致評
最緊要正字~(轟飛
二星初級會員 #6
這一切都係報應!!
四星黃金會員 #7
其實唔係好明你up咩!(可能有讀寫障礙=])


不過實力唔夠就算啦-口-"(反正名聲不太高)
二星初級會員 #8
原帖由 星曜 於 09-11-9 06:20 AM 發表
其實唔係好明你up咩!(可能有讀寫障礙=])


不過實力唔夠就算啦-口-"(反正名聲不太高)



點解要咁?實力唔夠唔通就一輩子比人屈機-口-?
係e件事入面我學到原來除左ec就可以係p埸亂殺人家a口aface_l_18:
其實之前都有好多post都講過p埸亂殺人ge事...所以我都不加評論
自己亂殺左人,有冇對得住自己良心就係自己知啦=)
四星黃金會員 #9
呢條友都唔係第一次亂搞事~_~ 又一個自以為勁揪就亂清人的人
四星黃金會員 #10
原帖由 Lok 於 09-11-9 01:50 PM 發表
呢條友都唔係第一次亂搞事~_~ 又一個自以為勁揪就亂清人的人



指邊個先 - -+

不過其實開得紅就預左比人殺!!

所以e d野冇得怨!
二星初級會員 #11
原帖由 星曜 於 09-11-9 06:45 PM 發表



指邊個先 - -+

不過其實開得紅就預左比人殺!!

所以e d野冇得怨!


你咁屈機ge=)
三星高級會員 #12
D圖好細張 要1張1張咁按黎睇-_-
四星黃金會員 #13
原帖由 sweatgirl 於 09-11-9 07:20 PM 發表


你咁屈機ge=)



囧xD(冇心屈機-口-!!)

(其實只係直言!不過我都覺自己講野膠膠地=] )
回到最頂傳統版

選擇頁數