原帖由 新人一個 於 09-12-5 06:04 PM 發表 睇住星夢上一次更新係9月份 竟然會係石器汁先= = 真係神奇 不過某d人好似好希望見到gc/eco汁 快d返去馬服啦...face_l_18: 真係希望呢d人早死早著...:smilie_:)3:
原帖由 小咒醫 於 09-12-5 09:11 PM 發表 幹!幾時到香港魔力2死! 現在魔力1的人氣比魔力2仲高...
原帖由 小星星anna 於 09-12-5 07:23 PM 發表 第2d汁我唔會理 但eco汁打死gc 因為我好喜歡看漫畫d公仔>v< 不過樓主說到好似 一定有日人會死,game都會沒有(個人的feel-.-)