伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #21
睇住星夢上一次更新係9月份

竟然會係石器汁先= =

真係神奇

不過某d人好似好希望見到gc/eco汁

快d返去馬服啦...face_l_18:

真係希望呢d人早死早著...:smilie_:)3:
二轉會員 #22
第一次接觸上網 就係見表弟玩石器..........
畫面流暢 加速256-.-
==============
eco撐到2年都要恭喜啦....
睇下魔力2 幾個月都收晒檔 可悲
六星鑽石會員 #23
原帖由 新人一個 於 09-12-5 06:04 PM 發表
睇住星夢上一次更新係9月份

竟然會係石器汁先= =

真係神奇

不過某d人好似好希望見到gc/eco汁

快d返去馬服啦...face_l_18:

真係希望呢d人早死早著...:smilie_:)3:

OH....玩遊戲討論下啫....
最後個句請收回啦......早x早x....

:face_l_17:
六星鑽石會員 #24
第2d汁我唔會理 但eco汁打死gc
因為我好喜歡看漫畫d公仔>v<
不過樓主說到好似
一定有日人會死,game都會沒有(個人的feel-.-)
VIP會員 #25
幹!幾時到香港魔力2死!

現在魔力1的人氣比魔力2仲高...
二轉會員 #26
原帖由 小咒醫 於 09-12-5 09:11 PM 發表
幹!幾時到香港魔力2死!

現在魔力1的人氣比魔力2仲高...

話說幾時約人番魔1玩:cheers:
六星鑽石會員 #27
遲d如果港版汁都嫁話大家識日文ge一齊去日服...................
二星初級會員 #28
原帖由 小星星anna 於 09-12-5 07:23 PM 發表
第2d汁我唔會理 但eco汁打死gc
因為我好喜歡看漫畫d公仔>v<
不過樓主說到好似
一定有日人會死,game都會沒有(個人的feel-.-)

打死GC咁惡? :smile_30.gif:

其實樓主沒錯,大家要有心理準備,畢竟我們不知道GC與開發商合約的時限。
倘若合約期限一到而雙方不能達成協議去續約,大家就要和港服say goodbye。
三星高級會員 #29
要說結束的話﹒昱泉的流星蝴蝶劍上年也結束營業:kill3:

時移世易﹒無謂刻意貼錯區報導:face_l_14:
二星初級會員 #30
台灣石器時代我陪住佢執粒
執都抵佢死,太多因素害死佢,游戲極度不平衡
寵物愈出愈屈機

跟住上年暑假去左玩日版..

我都好奇緊日版點解仲未執,真係少人到得番10隻手指都數得晒
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數