舞蹈交流版

主題列表 登入
一星新手會員 #1
本人2x歲想學街舞.有冇人係屯門教街舞或有同年齡人士一起學.
我新手未學過,,,一D都唔識
最好係屯門...
三星高級會員 #2
屯門b boy 一名@_@"
五星白金會員 #3
附近@w@不過好遠學~同埋唔識人跳~識都想一齊跳
三星高級會員 #4
去法院啦~""
五星白金會員 #5
唔識人-_______-"就咁行埋去問可唔可以一齊跳?
一星新手會員 #6
沒有人有興趣嗎?= =我好想去學..
一星新手會員 #7
有興趣+我msn  maxwai1209@hotmail.com
二星初級會員 #8
大埔有間ok架....
禁止訪問 #9
<p>  活著就是希望,活著就有希望。其實,世上沒有絕望的處境,只有對處境絕望的人。
一星新手會員 #10
笨誠 就咁話想一齊玩?  
受吾受新仔加?  
小弟 新手一名~~
回到最頂傳統版

選擇頁數