-
maxwai1209一星新手會員
2009-12-28 20:36#1
本人2x歲想學街舞.有冇人係屯門教街舞或有同年齡人士一起學.
我新手未學過,,,一D都唔識
最好係屯門...
-
笨誠﹏。三星高級會員
2009-12-28 23:41#2
屯門b boy 一名@_@"
-
︴.﹏.權少五星白金會員
2009-12-31 00:48#3
附近@w@不過好遠學~同埋唔識人跳~識都想一齊跳
-
笨誠﹏。三星高級會員
2009-12-31 09:00#4
去法院啦~""
-
︴.﹏.權少五星白金會員
2009-12-31 14:44#5
唔識人-_______-"就咁行埋去問可唔可以一齊跳?
-
maxwai1209一星新手會員
2009-12-31 22:08#6
沒有人有興趣嗎?= =我好想去學..
-
maxwai1209一星新手會員
2010-1-18 18:01#7
-
rockson668二星初級會員
2010-1-18 19:35#8
大埔有間ok架....
-
心靈足跡禁止訪問
2010-1-26 01:23#9
<p>
活著就是希望,活著
就有希望。其實,世
上沒有絕望的
處境,只有對處境
絕望的人。
-
31560315一星新手會員
2010-2-20 17:28#10
笨誠 就咁話想一齊玩?
受吾受新仔加?
小弟 新手一名~~