-
神神神X3二轉會員
2010-6-17 12:41#41
樓主.抵撚你死:em012:
-
~茄仔-v-一星新手會員
2010-6-17 13:02#42
家下gm on9家你on D呀
白痴嘈乜
-
炎髮‧灼眼二轉會員
2010-6-17 16:13#43
g=game
m=manager
gm=game manager=遊戲管理員/經理
你去到匯豐銀行是但屌個經理會唔會比到100萬你???
-
wkhcharlie六星鑽石會員
2010-6-17 18:22#44
原帖由 lo鋒 於 10-5-2 01:01 PM 發表 
請服用腦殘口服液
佢冇$買:em014:
-
藤星二星初級會員
2010-6-17 18:35#45
玩咩game都會旦嫁啦--
洗咩人身攻擊...gm都係打工仔咋(制作商問題)
-
10982426四星黃金會員
2010-6-17 18:43#46
你的樣子如何
你的日子也必如何
-
woody2046v三星高級會員
2010-6-17 20:09#47
暑假真係就快到:smilie_:D5:
-
w021a021四星黃金會員
2010-6-17 22:37#48
SD高達D gm搞到你彈左(笑):smilie_:D3:
-
殘。﹏四星黃金會員
2010-6-17 23:41#49
樓主手動推帖:smilie_:10:
-
dickielam16七星元老會員
2010-6-17 23:46#50
洗5洗睇EC
樓下有個7號巴士站
-
楓葉123五星白金會員
2010-6-18 14:38#51
彈左咪入返囉
係到講都無用
-
夢之影武者四星黃金會員
2010-6-18 17:32#52
你又出黎做咩 又出黎鳩up啦?
你只能怪韓國果面 唔可以怪gm 唔係會比人屌
-
badboy666四星黃金會員
2010-6-18 17:34#53
比人屌左好耐啦
-
LOVEHUIYI論壇乞丐
2010-6-18 23:46#54
食左藥味?:smilie_:D5:
-
alan13140四星黃金會員
2010-6-20 02:15#55
我玩緊SD ,你無啦啦開咩白痴帖呀!
SD高達D 神高達明鏡之水 二星初級會員 去食屎啦
-
badmanfavour三星高級會員
2010-6-20 13:44#56
小學雞...= =
今日食左藥未啊?
-
terry199606四星黃金會員
2010-6-20 13:44#57
原帖由 炎髮‧灼眼 於 10-6-17 04:13 PM 發表 
g=game
m=manager
gm=game manager=遊戲管理員/經理
你去到匯豐銀行是但屌個經理會唔會比到100萬你???
唔係game master咩:em012:
-
alan13140四星黃金會員
2010-6-21 13:47#58
係咩- -?:funk:
-
K0Y一星新手會員
2010-6-21 18:22#59
彈機姐= =
我日日彈= =
-
OHOHYA五星白金會員
2010-6-21 19:14#60
話說GM潛左水好撚耐