SD高達Online

主題列表 登入
二轉會員 #41
樓主.抵撚你死:em012:
一星新手會員 #42
家下gm on9家你on D呀
白痴嘈乜
二轉會員 #43
g=game
m=manager

gm=game manager=遊戲管理員/經理

你去到匯豐銀行是但屌個經理會唔會比到100萬你???
六星鑽石會員 #44
原帖由 lo鋒 於 10-5-2 01:01 PM 發表
請服用腦殘口服液

佢冇$買:em014:
二星初級會員 #45
玩咩game都會旦嫁啦--

洗咩人身攻擊...gm都係打工仔咋(制作商問題)
四星黃金會員 #46
你的樣子如何
你的日子也必如何
三星高級會員 #47
暑假真係就快到:smilie_:D5:
四星黃金會員 #48
SD高達D gm搞到你彈左(笑):smilie_:D3:
四星黃金會員 #49
樓主手動推帖:smilie_:10:
七星元老會員 #50
洗5洗睇EC
樓下有個7號巴士站
五星白金會員 #51
彈左咪入返囉
係到講都無用
四星黃金會員 #52
你又出黎做咩  又出黎鳩up啦?
你只能怪韓國果面   唔可以怪gm  唔係會比人屌
四星黃金會員 #53
比人屌左好耐啦
論壇乞丐 #54
食左藥味?:smilie_:D5:
四星黃金會員 #55
我玩緊SD  ,你無啦啦開咩白痴帖呀!
SD高達D 神高達明鏡之水 二星初級會員 去食屎啦
三星高級會員 #56
小學雞...= =
今日食左藥未啊?
四星黃金會員 #57
原帖由 炎髮‧灼眼 於 10-6-17 04:13 PM 發表
g=game
m=manager

gm=game manager=遊戲管理員/經理

你去到匯豐銀行是但屌個經理會唔會比到100萬你???


唔係game master咩:em012:
四星黃金會員 #58
係咩- -?:funk:
一星新手會員 #59
彈機姐= =
我日日彈= =
五星白金會員 #60
話說GM潛左水好撚耐
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數