-
Eddy76五星白金會員
2010-5-5 21:25#1
玩豪應該點加???我玩火豪"
同埋應該點加技能???
新手一名~幫幫忙
-
kokakin129二星初級會員
2010-5-5 22:14#2
爆力同敏
學碎玉
-
Eddy76五星白金會員
2010-5-6 02:17#3
咁洗唔洗加體???
-
079049二轉會員
2010-5-6 19:51#4
原帖由 Eddy76 於 10-5-6 02:17 AM 發表 
咁洗唔洗加體???
唔使....(個人意見)
-
stevewaiwai二星初級會員
2010-5-10 02:06#5
以副本/朝任/掛機為主 --- 玩力體
以pk為主 --- 玩敏體 加少少力
以自殺/ 俾人秒為主 --- 玩力敏
100lv後既怪 高攻又高防 冇體除非你著金/紫龍
唔係你連掛機都成問題! 更加唔好話同人pk
猛防高又有無視防禦技 鬼攻高加上豪唔擅長防法術
醫更加恐怖 集體回復技加復活 昏迷技
唔加體死梗就一定 俾人秒殺亦唔出奇
上面位人兄睇黎仲停留係80lv以下階段^^''
技方面初期按等級逐樣學就可以 到後期可能有好多
都唔再用 但早期唔學對攻擊力始終有影響
自己考慮吧~ 少少意見 希望幫到你!
[ 本帖最後由 stevewaiwai 於 10-5-10 11:31 AM 編輯 ]