吞食天地2‧究極版

主題列表 登入
五星白金會員 #1
玩豪應該點加???我玩火豪"
同埋應該點加技能???
新手一名~幫幫忙
二星初級會員 #2
爆力同敏
學碎玉
五星白金會員 #3
咁洗唔洗加體???
二轉會員 #4
原帖由 Eddy76 於 10-5-6 02:17 AM 發表
咁洗唔洗加體???

唔使....(個人意見)
二星初級會員 #5
以副本/朝任/掛機為主 --- 玩力體

以pk為主 --- 玩敏體 加少少力

以自殺/ 俾人秒為主 --- 玩力敏

100lv後既怪 高攻又高防 冇體除非你著金/紫龍
唔係你連掛機都成問題! 更加唔好話同人pk
猛防高又有無視防禦技 鬼攻高加上豪唔擅長防法術
醫更加恐怖 集體回復技加復活 昏迷技
唔加體死梗就一定 俾人秒殺亦唔出奇
上面位人兄睇黎仲停留係80lv以下階段^^''

技方面初期按等級逐樣學就可以  到後期可能有好多
都唔再用 但早期唔學對攻擊力始終有影響
自己考慮吧~ 少少意見 希望幫到你!

[ 本帖最後由 stevewaiwai 於 10-5-10 11:31 AM 編輯 ]
回到最頂傳統版

選擇頁數