原帖由 麥艾克斯 於 13-6-2010 19:51 發表
咦~樓主?
唔好係度問埋d弱智野啦~!
http://www5.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1
樓主你快d去拯救世界吧!!!
原帖由 gngugngu 於 2010/6/14 15:17 發表
請問你點知你彈琴,游水.踢波打波,讀書叻過我呀~_~ on 9仔 @@b:em014: 仲有玩SD會變敗類 ?咁你有冇玩過先 ~_~:em012:
brian9632 發表於 2010/6/13 18:41
前幾日我見細佬玩呢隻game攪到我自己又玩左幾粒鍾(幾日加埋),其實洗吾洗咁認真
又咩天意 射人 高攻,又咩防低d高d 仲有d小學雞屋企冇錢但系買成千蚊點
真系笑死我,成個板都講埋哂d高達咩能力,殺人勁吾勁,所謂既技術 好似好型
咁 好心你班小學雞/初中雞 讀多d書好過啦,比你地真系"研究"到邊部機射人
快d,又點樣斬人斬快d,咁又有咩用??不過算啦,講你地都吾明,我預左你地會駁我架啦,慢慢88