SD高達Online

主題列表 登入
二星初級會員 #41
原帖由 hcw502 於 10-6-14 11:19 AM 發表
淨係讀書,結果讀成咁,個遭遇同樓主不謀而同,唔知係咪同一人呢face_l_18: face_l_18:
oLHMDp0-G_4

佢係完完全全地on9....
版主 #42
原帖由 麥艾克斯 於 13-6-2010 19:51 發表

咦~樓主?
唔好係度問埋d弱智野啦~!
http://www5.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1
樓主你快d去拯救世界吧!!!


麥艾克斯
洗唔洗高亮張帖:smilie_:(:



原帖由 hcw502 於 14-6-2010 11:19 發表
淨係讀書,結果讀成咁,個遭遇同樓主不謀而同,唔知係咪同一人呢face_l_18: face_l_18:
oLHMDp0-G_4



你段片好睇
+1:thup:

[ 本帖最後由 commander2620 於 10-6-14 01:44 PM 編輯 ]
三星高級會員 #43
:em012: 小學雞:handshake:  唉~_~
一星新手會員 #44
原帖由 hcw502 於 10-6-14 11:19 AM 發表
淨係讀書,結果讀成咁,個遭遇同樓主不謀而同,唔知係咪同一人呢face_l_18: face_l_18:
oLHMDp0-G_4

100%係佢:face_l_04:
七星元老會員 #45
原帖由 japky147 於 2010/6/14 13:57 發表

100%係佢:face_l_04:

更正...
係100%係呢類人:ro07:
七星元老會員 #46
原帖由 hcw502 於 2010/6/14 11:19 發表
淨係讀書,結果讀成咁,個遭遇同樓主不謀而同,唔知係咪同一人呢face_l_18: face_l_18:
oLHMDp0-G_4

呢種人,只能用...廢物...來形容,我班上面最乖果個都有腦過佢,串嘴過佢:devil:
五星白金會員 #47
又一白痴仔..:love: :love:
三星高級會員 #48
原帖由 夜叉之舞 於 10-6-14 02:36 PM 發表

呢種人,只能用...廢物...來形容,我班上面最乖果個都有腦過佢,串嘴過佢:devil:

做咩用廢物形容佢 ~_~ 用廢物形容佢,簡直悔辱左廢物.... 應該用垃圾形容佢 ^_^:smilie_:D5:

[ 本帖最後由 gngugngu 於 10-6-14 02:59 PM 編輯 ]
七星元老會員 #49
原帖由 gngugngu 於 2010/6/14 14:45 發表

做咩用廢物形容佢 ~_~ 用廢物形容佢,簡直悔辱左廢物.... 應該用垃圾形容佢 ^_^:smilie_:D5:

SORRY,你O岩,這是我的用詞不當:em012:
二轉會員 #50
原帖由 gngugngu 於 10-6-14 02:45 PM 發表

做咩用廢物形容佢 ~_~ 用廢物形容佢,簡直悔辱左廢物.... 應該用垃圾形容佢 ^_^:smilie_:D5:

我想問垃圾同廢物有咩分別?
二星初級會員 #51
讀書叻過你班垃圾,彈琴,游水.踢波打波,又勁過你班廢物多多聲,
你班垃圾唯一勁過我既就系玩SD高達好叻叻出到黎社會做件敗類:mad:
三星高級會員 #52
:em012:
原帖由 幻想~軒 於 10-6-14 03:11 PM 發表

我想問垃圾同廢物有咩分別?

:smilie_:)3: 好大分別 ~_~ 廢物係廢的:em012: 垃圾係仲廢過廢物 :em012:
二轉會員 #53
原帖由 brian9632 於 10-6-14 03:11 PM 發表
讀書叻過你班垃圾,彈琴,游水.踢波打波,又勁過你班廢物多多聲,
你班垃圾唯一勁過我既就系玩SD高達好叻叻出到黎社會做件敗類:mad:

小學幾年班呀dee dee
你有咩資格話鳩我地呀?
讀書,彈琴,游水.踢波打波有邊q個唔識呀,識小小野就扮撚哂野咁....
二星初級會員 #54
原帖由 幻想~軒 於 10-6-14 03:14 PM 發表

小學幾年班呀dee dee
你有咩資格話鳩我地呀?
讀書,彈琴,游水.踢波打波有邊q個唔識呀,識小小野就扮撚哂野咁....


中五CE  18分,衣家讀緊中六 :smilie_:)3:
係咪要打機勁過你地,追動漫勁過你地先有資格話你?face_l_18:
五星白金會員 #55
原帖由 幻想~軒 於 10-6-14 03:14 PM 發表

小學幾年班呀dee dee
你有咩資格話鳩我地呀?
讀書,彈琴,游水.踢波打波有邊q個唔識呀,識小小野就扮撚哂野咁....

我怕佢未到小學ja:cool: :cool:
七星元老會員 #56
原帖由 gngugngu 於 2010/6/14 15:13 發表
:em012:
:smilie_:)3: 好大分別 ~_~ 廢物係廢的:em012: 垃圾係仲廢過廢物 :em012:

仲有一個好大O既分別
廢物,係可以拎去廢物回收,循環再用
垃圾,係只可以扔去垃圾堆填區發臭,被眾人遺忘:smilie_8):
原帖由 brian9632 於 2010/6/14 15:16 發表


中五CE  18分,衣家讀緊中六 :smilie_:)3:
係咪要打機勁過你地,追動漫勁過你地先有資格話你?face_l_18:

你CE合格,不過EQ唔合格face_l_18:

[ 本帖最後由 夜叉之舞 於 10-6-14 03:18 PM 編輯 ]
三星高級會員 #57
原帖由 brian9632 於 10-6-14 03:11 PM 發表
讀書叻過你班垃圾,彈琴,游水.踢波打波,又勁過你班廢物多多聲,
你班垃圾唯一勁過我既就系玩SD高達好叻叻出到黎社會做件敗類:mad:

請問你點知你彈琴,游水.踢波打波,讀書叻過我呀~_~ on 9仔 @@b:em014:  仲有玩SD會變敗類 ?咁你有冇玩過先 ~_~:em012:
三星高級會員 #58
原帖由 brian9632 於 10-6-14 03:16 PM 發表


中五CE  18分,衣家讀緊中六 :smilie_:)3:
係咪要打機勁過你地,追動漫勁過你地先有資格話你?face_l_18:

嘩 !!! 又十號風球 ? 9吹神手 O_O
二星初級會員 #59
原帖由 gngugngu 於 10-6-14 03:17 PM 發表

請問你點知你彈琴,游水.踢波打波,讀書叻過我呀~_~ on 9仔 @@b:em014:  仲有玩SD會變敗類 ?咁你有冇玩過先 ~_~:em012:


你班垃圾花咁多時間又打機又追動漫,無無聊聊又1日,仲會有咩興趣?,成績點會好?
我衣家好後悔我加加埋埋玩左幾粒鍾:cry: 同你班垃圾做過同一樣既野:cry:
七星元老會員 #60
原帖由 gngugngu 於 2010/6/14 15:17 發表

請問你點知你彈琴,游水.踢波打波,讀書叻過我呀~_~ on 9仔 @@b:em014:  仲有玩SD會變敗類 ?咁你有冇玩過先 ~_~:em012:

引用他之前的POST
brian9632 發表於 2010/6/13 18:41
前幾日我見細佬玩呢隻game攪到我自己又玩左幾粒鍾(幾日加埋),其實洗吾洗咁認真
又咩天意 射人 高攻,又咩防低d高d 仲有d小學雞屋企冇錢但系買成千蚊點
真系笑死我,成個板都講埋哂d高達咩能力,殺人勁吾勁,所謂既技術 好似好型
咁 好心你班小學雞/初中雞 讀多d書好過啦,比你地真系"研究"到邊部機射人
快d,又點樣斬人斬快d,咁又有咩用??不過算啦,講你地都吾明,我預左你地會駁我架啦,慢慢88

有玩過WO!!!!
回到最頂傳統版

選擇頁數