幻月之歌
主題列表
登入
aesopu85441
三星高級會員
2010-5-20 18:56
#1
講都講到口臭,虛無吹雞殺人呢樣野吾洗講一定有,連想搶個光祭場都要吹6隻雞出黎,真係無q聊。搶得咁辛苦不如吾好搶
16:59 正在打怪
18:16 被搶場
如上,請吾該你post番比我更早之前ge時間上黎,吾該。吾好同我潛曬水,扮死狗
你話吾代表左我走開左 咁吾該你16:59-18:16呢個時間影一張我走開左ge相比我睇睇,吾好只講吾做。
[
本帖最後由 aesopu85441 於 10-5-20 06:58 PM 編輯
]
神奇之子
五星白金會員
2010-5-20 19:10
#2
幫人地個團上位=]:em014:
天使得得BB
五星白金會員
2010-5-20 19:10
#3
同隻狗都咁好傾既
leonsin2005
二星初級會員
2010-5-20 19:25
#4
e+d人係咁冇品家喇, 我練工果時都見唔少
神樣秋之詩
三星高級會員
2010-5-20 19:28
#5
咪炒熱人地:ro10: :face_l_17: :face_l_17:
我真係中左BUG
四星黃金會員
2010-5-20 20:19
#6
虛無正一小學雞
SiU紙
五星白金會員
2010-5-20 21:04
#7
隊lum佢啦...洗咩同虛無d on9仔嘈姐
善`
二星初級會員
2010-5-21 14:37
#8
無聊人總系有,樓主洗咩同d人一般見識face_l_18:
任逍遙~
等待驗證
2010-5-21 14:40
#9
十卜樓主!!!!!!!!!
mame2009
一星新手會員
2010-5-21 14:42
#10
樓主學識左狗語?:smilie_:10:
請問你點同隻狗溝通的
HIM_LIWING
一星新手會員
2010-5-21 14:44
#11
我大佬比人搶怪/~\
我係謙小俠xd~~
kevinlau41
二星初級會員
2010-5-21 14:45
#12
原帖由
天使得得BB
於 10-5-20 07:10 PM 發表
同隻狗都咁好傾既
因為人家是靚女
迷影
二星初級會員
2010-5-21 14:49
#13
樓主真係可憐
升LV都遇到隻狗搶場]
呢D狗真係唔打唔得
gun2506
四星黃金會員
2010-5-21 14:58
#14
某公會:你的東西即是我的,我的東西還是我的。
有人開左MooN囉
一星新手會員
2010-5-21 15:31
#15
人地唔洗升lv
得你一個要升
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數