-
arwaka二星初級會員
2010-5-21 18:37#1
有幾個問題 請老手幫忙=0="雖然都唔係好老...唔該哂=,=
1.關於組隊經驗(3問題)
a.組隊升lv會快d定慢d(唔係組人解重複任既話)?
b.但係又聽人講組低lv打會升得快d,咁要低成點先叫快d?
c.組隊打happy hour既點數會快過自己單練打既點數=0=?
2.關於組隊掉寶(3問題)
有4種 隨機/擲骰分配(品質綠/藍/紫)
a.如果揀擲骰分配(品質綠),即係話所有綠色名既物品都係隨機 其他就各有各拎?
b.有冇得轉全部各有各拎?
c.隊友都可以轉組隊掉寶既設定?
萬分感激=-="
-
arwaka二星初級會員
2010-5-22 12:36#2
有冇人解答下=_=?
-
arwaka二星初級會員
2010-5-22 16:54#3
等人解答呀救命=,=
-
♀坤♂五星白金會員
2010-5-22 16:57#4
5好成日連回啦
我都係玩到2X LV 都未同人組過
-
|民|二轉會員
2010-5-22 16:59#5
原帖由 ♀坤♂ 於 10-5-22 04:57 PM 發表 
5好成日連回啦
我都係玩到2X LV 都未同人組過
解重任就要迫住組
一個人一定唔夠5個人搶
-
clcrocco二星初級會員
2010-5-22 17:04#6
自己拿少少時間試下啦....
自己試仲快過係度問
-
wASaBiii3二星初級會員
2010-5-22 17:09#7
答:
1a) 唔打重任 自己升係快d
b) 低lv 自己單升就ok
c)組隊打歡樂時間係會快過單練
2a)綠色或以上的物品都會經過擲骰分配
b)無各有各拎
c)隊長先可以轉