-
三隻字五星白金會員
2010-5-22 08:30#1
之前1~30lv 1個任1lv既..........而家由14->15 得4x % 叫我地重任升= =?
仲有d任務又係咁.....唔可以全部接哂任..係要接完一個任先有一個任....'''
愈改愈on.....x 合裝100% 都會fail 你老x......:smilie_/(: 之前連圖鑑都開5到....'
:smilie_/(: :smilie_/(: 改番以前仲好!!!!!!!!!!
如果我以上得罪老手..我先say番個sorry= =.......thanks!
[ 本帖最後由 三隻字 於 10-5-22 11:33 AM 編輯 ]
-
lonelyhuman二星初級會員
2010-5-22 08:57#2
打錯字 唔係FAIR,係FAIL
-
fai5566五星白金會員
2010-5-22 09:20#3
@@下~之前咁易升ga
-
*追。月*版主
2010-5-22 09:26#4
原帖由 三隻字 於 10-5-22 08:30 AM 發表 
之前1~30lv 1個任1lv既..........而家由14->15 得4x % 叫我地重任升= =?
仲有d任務又係咁.....唔可以全部接哂任..係要接完一個任先有一個任....'''
愈改愈on.....x 合裝100% 都會fair 你老x......:smilie_/(: ...
Are You Sure?
-
bigmonster三星高級會員
2010-5-22 09:32#5
唔好捉佢錯字住
事實上低lv任既exp佢係改左......
以前你一路接任解任升
差不多就一路升到2x
而家嘛.....
100%會不會具現失敗我是不知道
反正50%8連敗我也試過
就只好認衰
-
Dipsy三星高級會員
2010-5-22 09:48#6
無計啦...........................唉!
-
fai5566五星白金會員
2010-5-22 09:50#7
原帖由 Dipsy 於 10-5-22 09:48 發表 
無計啦...........................唉!
唔係無計~睇你行唔行比錢落去玩囉
-
tigercheng四星黃金會員
2010-5-22 09:57#8
具現只係同運氣,機率有關係吧-_-..
運氣好既咪連升 唔好咪連跌
-
gun2506四星黃金會員
2010-5-22 10:15#9
趕不及50一晚60的人還沒在發脾氣...
吵什麼...
-
天國的戀人二星初級會員
2010-5-22 10:15#10
:fire: 冇法啦...物尻野佢都改咖啦!
-
窺浩一星新手會員
2010-5-22 11:28#11
要求多多=,=
你之前又唔玩,:ro06:
-
三隻字五星白金會員
2010-5-22 11:31#12
原帖由 *追。月* 於 10-5-22 09:26 AM 發表 
Are You Sure?
肯定.....!因為15lv開始有個重復任務! 你去到20..做埋其他任 你都22~23lv
-
三隻字五星白金會員
2010-5-22 11:32#13
原帖由 gun2506 於 10-5-22 10:15 AM 發表 
趕不及50一晚60的人還沒在發脾氣...
吵什麼...
你係唔係唔識字?
我話對新手唔公平..
唔好逼我入你位ok?!:smilie_/(:
-
eit三星高級會員
2010-5-22 11:36#14
原帖由 三隻字 於 10-5-22 08:30 AM 發表 
之前1~30lv 1個任1lv既..........而家由14->15 得4x % 叫我地重任升= =?
仲有d任務又係咁.....唔可以全部接哂任..係要接完一個任先有一個任....'''
愈改愈on.....x 合裝100% 都會fail 你老x......:smilie_/(: ...
圖鑑要做任先有
-
hoikitluk五星白金會員
2010-5-22 11:37#15
之前只係做任就可以升上29
依家係點我就唔係好知- -
不過就唔多聽人講有d個問題.....會唔會係你未接晒d任呢?
你可以去睇下可接任務有冇係你未接的
合成100%唔成功這個我就未試過
不過都100%啦 姐係要合的野都係低lv姐
合唔到都唔係好重要...反正上到黎野野都要得半成機率左右
圖鑑開唔到的問題其實成日有人問
我唔知係bug定係咩 不過要開圖鑑係有條件的
首先你要到左打果個地圖的怪的等級先
之後你會接到一個「女神」任 叫「生態調查」咁上下的任
要完左果任先可以開果一區的圖鑑
=======================================
除左50副的經改左好多之外唔多覺有咩改到....
不過你講下有咩改左先啦= =
-
三隻字五星白金會員
2010-5-22 11:55#16
原帖由 lonelyhuman 於 10-5-22 08:57 AM 發表 
打錯字 唔係FAIR,係FAIL
唔該哂..!
-
TyPh00n五星白金會員
2010-5-22 12:10#17
-.-早2日諗住開多隻祭師玩下啦 發現依家好多問題
真係對d新手唔太好 咁快就要打怪升 會悶
姐係趕客....
1.新手區去唔到聖泉
後來發現橙仔debug時 改到有1個任係冇顯示出黎係未做/有呢個任
要禁多幾次隻大青蛙先接到個任 再搵女神去聖泉
2.聖泉任exp少左?
之前一出新手村去到聖泉係係有一大堆任要接
但係我一出 任務都係得4-5個 做完都要打怪升
可能真係exp少左 但係可以肯定 佢係改少左d任/改左d任要一定lv先接到
(因為要打怪升搞到冇咩心機-.-! 升到14我都冇咩心機升上去)