-
aesopu85441三星高級會員
2010-5-23 20:05#61
八點 1個2kf都吾見 @@"
潛曬水??
[ 本帖最後由 aesopu85441 於 10-5-23 08:09 PM 編輯 ]
-
香蕉仔二轉會員
2010-5-23 20:11#62
原帖由 PANDA-Z 於 10-5-23 06:09 PM 發表 
雖然唔清楚究竟邊個啱邊個錯,
但有一樣嘢我真係覺得好特別,
唔知點解任何GAME入面嘅2KF公會都會成為眾矢之的‥
樹大招風?
有時真係唔好太出名反而玩得仲開心少啲嘢煩。
唔係第一次
都唔會係最後一次
樹大招風 係呱
-
紅豆湯丸*QQ區域版主
2010-5-23 20:13#63
原帖由 aesopu85441 於 10-5-23 08:05 PM 發表 
八點 1個2kf都吾見 @@"
潛曬水??
搵唔到就話人潛水 :ro07:
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:15#64
希望你生存到:em012:
精神上支持你
-
惡搞v風五星白金會員
2010-5-23 20:17#65
冤冤相報何時了!?
何必搞到咁大呢..
只要講名
會長咪做野lo
比你滅團又唔會回復返d死經
咁不如拿d時間去升lv仲好..
中立人士意見
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:18#66
同意樓上既講法=]]:victory:
-
ayakutar一星新手會員
2010-5-23 20:19#67
繼續路過
認同樓上某幾位人士的意見..
玩針對有咩用-.-唔好成日好似個小學雞咁剩係識打打殺殺
-
joinwell一星新手會員
2010-5-23 20:22#68
如果係2個公會打交我就覺得冇問題而且好好玩,
但係e加得你單方面要殺佢全家有Q用 ?
你自己要找人 , 搵唔到人唔好話人潛水 ,
人地又冇話要同你打 ,
俾人殺完想報復就自己練高lv d , 自己單挑先至夠型,
e加係度叫lee樣叫果樣 ,
有咩意思?
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:22#69
人地就係小學雞:em012:
人地鍾意咁我地吹佢地唔脹 :em014:
-
kawah1111六星鑽石會員
2010-5-23 20:23#70
我真係覺得比佢地殺,冇咩問題
PVP SER就係咁,反正死經都唔介意,
係介意老屈而已
要搵,要殺,其實我地都等緊
街到唔出架啦=]
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:23#71
人地鍾意拎團出黎sm,扮曬勁咁姐:smilie_:D5:
-
ayakutar一星新手會員
2010-5-23 20:28#72
兩邊既人我都唔識@@
但我只覺得..這樣就變成遊戲玩人而唔係人玩遊戲囉..
呢d小事 駛唔駛搞到咁大 滅團的效用 真係好過心平氣和咁慢慢傾?
另外大家唔好咁火啦- -搞到個版好唔和諧XD
-
aesopu85441三星高級會員
2010-5-23 20:29#73
自己做埋d小學雞野 叫人地做小學雞 face_l_18: 亂殺人又話人地針對你,柒左比人影相又吾認 笑到人地仆街:em014:
-
joinwell一星新手會員
2010-5-23 20:33#74
原帖由 aesopu85441 於 10-5-23 08:29 PM 發表 
自己做埋d小學雞野 叫人地做小學雞 face_l_18: 亂殺人又話人地針對你,柒左比人影相又吾認 笑到人地仆街:em014:
1) 係pvp ser殺人唔係小學雞 , 係俾人殺完唔夠抽要周圍唱先係小學雞 (:mad: 我要話俾老師聽!!!)
2)以我所見我就見唔到佢地(公會高層)唔認 , d會員係咪唔認我就唔知 , 但次次e d post出左我都見到d高層話俾名佢搞定
3)俾人影相 1 d 都唔柒 , 成日影住靚模果班龍友仲柒
我唔係義仟紛 , 不過係路過姐
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:38#75
[我唔係義仟紛 , 不過係路過姐]
咁你又禁清楚既?!:em012:
-
aesopu85441三星高級會員
2010-5-23 20:39#76
原帖由 靈o騎 於 10-5-23 08:15 PM 發表 
希望你生存到:em012:
精神上支持你
你認你會殺人了嗎 A_A??
-
我真係中左BUG四星黃金會員
2010-5-23 20:40#77
開始左:ro08:
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:41#78
我人都未殺過:em012: :em012:
我精神上支持紅豆係因為佢係fez做左好多野:em012:
難道有罪?!:em014:
-
aesopu85441三星高級會員
2010-5-23 20:44#79
原帖由 靈o騎 於 10-5-23 08:41 PM 發表 
我人都未殺過:em012: :em012:
我精神上支持紅豆係因為佢係fez做左好多野:em012:
難道有罪?!:em014:
心照啦你 A_A
你講果句"希望你到生存到"係人都睇得出你咩意思啦 係到自欺欺人
[
本帖最後由 aesopu85441 於 10-5-23 08:45 PM 編輯 ]
-
靈o騎三星高級會員
2010-5-23 20:45#80
我個心好光=]唔洗你照