幻月之歌

主題列表 登入
三星高級會員 #61
八點 1個2kf都吾見 @@"
潛曬水??

[ 本帖最後由 aesopu85441 於 10-5-23 08:09 PM 編輯 ]
二轉會員 #62
原帖由 PANDA-Z 於 10-5-23 06:09 PM 發表
雖然唔清楚究竟邊個啱邊個錯,
但有一樣嘢我真係覺得好特別,
唔知點解任何GAME入面嘅2KF公會都會成為眾矢之的‥
樹大招風?
有時真係唔好太出名反而玩得仲開心少啲嘢煩。


唔係第一次
都唔會係最後一次

樹大招風  係呱
區域版主 #63
原帖由 aesopu85441 於 10-5-23 08:05 PM 發表
八點 1個2kf都吾見 @@"
潛曬水??

搵唔到就話人潛水 :ro07:
三星高級會員 #64
希望你生存到:em012:
精神上支持你
五星白金會員 #65
冤冤相報何時了!?
何必搞到咁大呢..
只要講名
會長咪做野lo
比你滅團又唔會回復返d死經
咁不如拿d時間去升lv仲好..

中立人士意見
三星高級會員 #66
同意樓上既講法=]]:victory:
一星新手會員 #67
繼續路過

認同樓上某幾位人士的意見..

玩針對有咩用-.-唔好成日好似個小學雞咁剩係識打打殺殺
一星新手會員 #68
如果係2個公會打交我就覺得冇問題而且好好玩,
但係e加得你單方面要殺佢全家有Q用 ?
你自己要找人 , 搵唔到人唔好話人潛水 ,
人地又冇話要同你打 ,
俾人殺完想報復就自己練高lv d , 自己單挑先至夠型,
e加係度叫lee樣叫果樣 ,
有咩意思?
三星高級會員 #69
人地就係小學雞:em012:
人地鍾意咁我地吹佢地唔脹 :em014:
六星鑽石會員 #70
我真係覺得比佢地殺,冇咩問題
PVP SER就係咁,反正死經都唔介意,
係介意老屈而已

要搵,要殺,其實我地都等緊
街到唔出架啦=]
三星高級會員 #71
人地鍾意拎團出黎sm,扮曬勁咁姐:smilie_:D5:
一星新手會員 #72
兩邊既人我都唔識@@
但我只覺得..這樣就變成遊戲玩人而唔係人玩遊戲囉..
呢d小事 駛唔駛搞到咁大 滅團的效用 真係好過心平氣和咁慢慢傾?

另外大家唔好咁火啦- -搞到個版好唔和諧XD
三星高級會員 #73
自己做埋d小學雞野 叫人地做小學雞 face_l_18:  亂殺人又話人地針對你,柒左比人影相又吾認 笑到人地仆街:em014:
一星新手會員 #74
原帖由 aesopu85441 於 10-5-23 08:29 PM 發表
自己做埋d小學雞野 叫人地做小學雞 face_l_18:  亂殺人又話人地針對你,柒左比人影相又吾認 笑到人地仆街:em014:

1) 係pvp ser殺人唔係小學雞 , 係俾人殺完唔夠抽要周圍唱先係小學雞   (:mad: 我要話俾老師聽!!!)
2)以我所見我就見唔到佢地(公會高層)唔認 , d會員係咪唔認我就唔知 , 但次次e d post出左我都見到d高層話俾名佢搞定
3)俾人影相 1 d 都唔柒 , 成日影住靚模果班龍友仲柒

我唔係義仟紛 , 不過係路過姐
三星高級會員 #75
[我唔係義仟紛 , 不過係路過姐]
咁你又禁清楚既?!:em012:
三星高級會員 #76
原帖由 靈o騎 於 10-5-23 08:15 PM 發表
希望你生存到:em012:
精神上支持你


你認你會殺人了嗎 A_A??
四星黃金會員 #77
開始左:ro08:
三星高級會員 #78
我人都未殺過:em012: :em012:
我精神上支持紅豆係因為佢係fez做左好多野:em012:
難道有罪?!:em014:
三星高級會員 #79
原帖由 靈o騎 於 10-5-23 08:41 PM 發表
我人都未殺過:em012: :em012:
我精神上支持紅豆係因為佢係fez做左好多野:em012:
難道有罪?!:em014:


心照啦你 A_A
你講果句"希望你到生存到"係人都睇得出你咩意思啦 係到自欺欺人

[ 本帖最後由 aesopu85441 於 10-5-23 08:45 PM 編輯 ]
三星高級會員 #80
我個心好光=]唔洗你照
回到最頂傳統版

選擇頁數