-
聾伯六星鑽石會員
2010-6-5 01:22#41
始終都係多3好
雖然小弟對條鞭仲係未咁熟練..
-
華生麻呂五星白金會員
2010-6-5 01:29#42
雙頸龍係我既愛機之一
我加左3血9攻 s 拳/s 剪/abc 比我捉到 冇必既
死左9成 1武2下 mca後邊1下 打背既話再加3武 (唔係就再mca) 再多2下1武
打死亡一開波就可以衝住去 到後期個個有必 就要留心睇下邊個冇必先打
又可以用2武啦佢過黎 唔打佢 比佢出必先 之後再打...
佢就算開左鐵防 我都唔覺得佢慢 可能係s機關係.......
見意大家唔好加防 因為佢有鐵壁既關係 加防既加成係會少左 同沙殺比一樣 !