SD高達Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #41
原帖由 woody033052 於 10-6-1 08:22 AM 發表
好多人話,命運勁命運打贏F91^_^
佢地多數都話:命運加滿攻既話F91贏唔到的.....
BUT~大家有冇諗過??
點解尼D命運分子剩係識假設命運EX加滿,
而唔去假設人地都有得加滿??
佢地講到命運先有得加咁....
講真,要上E ...

講出我心聲:smilie_/):
我用多3,同命運打,1武好似r痕甘:em012:
多3同命運打根本5洗追,2武都夠屈
命運打會戰,遇上cu渣既話:smilie_:)3:

[ 本帖最後由 wkhcharlie 於 10-6-1 11:13 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #42
艾比安加識用mca,幾好技術,命運都要行開
七星元老會員 #43
原帖由 Mr楓 於 2010/6/1 22:18 發表
識玩就唔覺命運廢- -你甩飛標中左痛 二武抽氣即轉1 甩1刀 MCA 高傷!~已足已打一部拳機3分之1血(OC全攻的話)!~

不是吧- -?OC全攻+搞咁多野先扣到3分之1血- -...
五星白金會員 #44
原帖由 夜叉之舞 於 10-6-1 11:29 PM 發表

不是吧- -?OC全攻+搞咁多野先扣到3分之1血- -...

整套動作成功3次才能殺掉1台拳機:~:
就算識用,我都唔覺勁了0.0
五星白金會員 #45
命運是防禦特化形........
點解硬係要講佢既弱點...攻?

唔好話d高攻機頂唔到幾下.............
五星白金會員 #46
命運1,3都夠屈死n多機.
邊到洗oc先勁,我fd,新手機打團戰都不知幾威猛.
四星黃金會員 #47
我覺得命運對於我呢種新手黎講好難用(因為佢無得砍+射,)要轉mode先可以砍+射,唔轉就純砍,純射,雖然zz都冇得格,但zz有甩彈..@@"
感覺上命運係d高手向既機體..@@
命運有甩鏢,但好似冇甩彈(唔知係唔係我feel錯啦..)@@

剪機我覺得最適合我都是zz自由同埋女神..hehe
題外話:請問有冇大大知道有咩b/c機係可以好似女神咁甩彈架?..最好係比較容易取得的..@@"qq
五星白金會員 #48
原帖由 地頭虫 於 10-6-2 09:16 AM 發表
我覺得命運對於我呢種新手黎講好難用(因為佢無得砍+射,)要轉mode先可以砍+射,唔轉就純砍,純射,雖然zz都冇得格,但zz有甩彈..@@"
感覺上命運係d高手向既機體..@@
命運有甩鏢,但好似冇甩彈(唔知係唔係我feel錯啦..)@@ ...


甩鏢同甩彈是差不多的東西...........
其實命運要比fazz更靈活...
命運可換來換去
fazz一暴甲就不能回復(艦戰除外)

命運推進不多,要很好的控制,的確是對技術要求較多......說是高手向的機也正確。


C級吉姆,剪機果部,甩彈要一粒一粒咁甩
CR級吉姆,包機果部,甩彈要一粒一粒咁甩
CU 魔蟹  有fazz類的甩彈
B級某部 陸戰形高達,應該是bu.....或者br....一樣可甩彈,甩彈要一粒一粒咁甩

[ 本帖最後由 narutohk 於 10-6-2 09:49 AM 編輯 ]
七星元老會員 #49
原帖由 narutohk 於 2010/6/2 00:13 發表
命運是防禦特化形........
點解硬係要講佢既弱點...攻?

唔好話d高攻機頂唔到幾下.............

那命運的點法只好是全必殺型吧?
因為命運有一招必殺技覺醒...
四星黃金會員 #50
原帖由 narutohk 於 10-6-2 09:47 AM 發表


甩鏢同甩彈是差不多的東西...........
其實命運要比fazz更靈活...
命運可換來換去
fazz一暴甲就不能回復(艦戰除外)

命運推進不多,要很好的控制,的確是對技術要求較多......說是高手向的機也正確。


...

THSTHS..升完坦克升下個2隻吉姆先...@@
愛上左甩彈>口<需要技術比較低
五星白金會員 #51
原帖由 夜叉之舞 於 10-6-2 10:27 AM 發表

那命運的點法只好是全必殺型吧?
因為命運有一招必殺技覺醒...


用S機做自爆機未必太浪費了吧。
命運點法很多
可以點 機動,推進,攻 ,遊擊打法
可以點 推進,血,防,持久打法
也有不少人點全攻全防做極端形
完全根據個人喜愛的打法來加點

如果你oc點全部點必..殺....應該有大約2點剩,可以點其他。
太依靠必殺有點不智..........
七星元老會員 #52
個人認為全攻的點法更浪費face_l_18:
五星白金會員 #53
命運最勁唔係大技咩:band:
四星黃金會員 #54
命運是一部有穩定輸出既機
高手機,上面話命運是垃圾的話請檢討自己係咪仲停留係肉腳階段:smilie_:P2:
一星新手會員 #55
ok! thank you!
八星無敵會員 #56
http://www.2000fun.com/bbs/viewt ... &extra=page%3D1
see see la:handshake:
一星新手會員 #57
thankyou  very much
三星高級會員 #58
你講到好似正係得你呢種打法咁- -""對戰呢D野..隨機應變啦...機體冇話邊部打唔贏邊部既..
最主要都係睇技術....要講既就係咁多..閃
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數