原帖由 地頭虫 於 10-6-2 09:16 AM 發表 
我覺得命運對於我呢種新手黎講好難用(因為佢無得砍+射,)要轉mode先可以砍+射,唔轉就純砍,純射,雖然zz都冇得格,但zz有甩彈..@@"
感覺上命運係d高手向既機體..@@
命運有甩鏢,但好似冇甩彈(唔知係唔係我feel錯啦..)@@ ...
甩鏢同甩彈是差不多的東西...........
其實命運要比fazz更靈活...
命運可換來換去
fazz一暴甲就不能回復(艦戰除外)
命運推進不多,要很好的控制,的確是對技術要求較多......說是高手向的機也正確。
C級吉姆,剪機果部,甩彈要一粒一粒咁甩
CR級吉姆,包機果部,甩彈要一粒一粒咁甩
CU 魔蟹 有fazz類的甩彈
B級某部 陸戰形高達,應該是bu.....或者br....一樣可甩彈,甩彈要一粒一粒咁甩
[
本帖最後由 narutohk 於 10-6-2 09:49 AM 編輯 ]