-
gonkiller四星黃金會員
2010-6-14 20:08#41
原帖由 hk1994624ip 於 10-6-14 07:51 PM 發表 
樓主
e1個[ 聯署禁brian9632言]
可唔可以轉下個題名
[聯署封brian9632 ID]
ok!?
如果真係封佢id 我支持
希望ban埋佢ip 等佢開唔到acc:victory:
-
戀姬無雙五星白金會員
2010-6-14 20:13#42
原帖由 。﹏§由。§ 於 10-6-14 04:58 PM 發表 
當自己葉問咩 詠春 含春就有佢份:em012:
佢係........
我要10個
-
wkhcharlie六星鑽石會員
2010-6-14 20:19#43
原帖由 戀姬無雙 於 10-6-14 08:13 PM 發表 
佢係........
我要10個
佢個樣有甘靚咩?:smilie_:10:
-
虎=~二轉會員
2010-6-14 20:21#44
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-14 08:19 PM 發表 
佢個樣有甘靚咩?:smilie_:10:
一定無:ro08:
-
wkhcharlie六星鑽石會員
2010-6-14 20:29#45
原帖由 虎=~ 於 10-6-14 08:21 PM 發表 
一定無:ro08:
八兩金就差5多:ro08:
-
hcw502五星白金會員
2010-6-14 20:43#46
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-14 08:29 PM 發表 
八兩金就差5多:ro08:
如花先係差唔多
-
toming二轉會員
2010-6-14 20:48#47
原帖由 hcw502 於 10-6-14 08:43 PM 發表 
如花先係差唔多
如花都好佢好多
-
lo鋒六星鑽石會員
2010-6-14 20:53#48
原帖由 toming 於 10-6-14 08:48 PM 發表 
如花都好佢好多
如花算是極端了:~:
-
幻想~軒二轉會員
2010-6-14 21:02#49
呢件事反映青少年吸毒問題真係好撚嚴重
-
00899678五星白金會員
2010-6-14 21:05#50
頂.. 起埋佢個真名啦
-
wallancelee四星黃金會員
2010-6-14 21:12#51
快D查佢IP起晒佢底啦
呢條友咁串:smilie_/(:
-
wkhcharlie六星鑽石會員
2010-6-14 21:13#52
原帖由 lo鋒 於 10-6-14 08:53 PM 發表 
如花算是極端了:~:
brian才是極端:loveliness:
-
toming二轉會員
2010-6-14 21:18#53
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-14 09:13 PM 發表 
brian才是極端:loveliness:
brian才是on9的像徵
-
hk1994624ip五星白金會員
2010-6-14 21:19#54
原帖由 toming 於 2010-6-14 09:18 PM 發表 
brian才是on9的像徵
我想講
我都sd版仲有個brian:ro02:
-
brian9632二星初級會員
2010-6-14 21:24#55
喂,大佬 同名同姓吾撚得既? 你叫陳小明 全香港有一個人又叫陳小明做黑衣咁你又黑衣?
我真系R撚哂頭,果個明明吾系我,比你地全世界搵到一個同我同名同姓(網名)既人SO WHAT?
你班廢物封到我AC禁到我言封到我IP ?:D2 成班小學雞繼續努力啦,搵到我出咩I CABLE咁又點?
你搵到我全名咩?搵到我住屯門邊度咩?搵到我讀邊間學校咩?什至男定女你班垃圾都查吾到啦
吾洗又話我潛水又乜柒啦,你知我好多野做架啦,同你班毒男係吾同層次既,我有15分鍾得閒時間
想比我串到柒下柒下就快撚D喇吾該 同埋我覺得你地話某一個英文名果個人就係ON9既思想真系好ON9
係香港屯門有1個人叫BRIAN好靚仔咁全世界所以叫BRIAN既人就好靚仔??
現實同理想係差好遠,舉個例,有班師奶想李嘉成變到冇哂錢,咁係茶樓講下,咁李嘉成就變到冇哂錢?
總之你地慢慢加油啦下face_l_18:
我等你地起到我底+封我IP:smilie_:P2:
P.S 你班垃圾吾夠我做架啦,吾好哂氣啦,留返啖氣做機師玩SD高達,咩天意高達射死人啦face_l_18:
[ 本帖最後由 brian9632 於 10-6-14 09:36 PM 編輯 ]
-
snipeR★六星鑽石會員
2010-6-14 21:26#56
乜2000fun都興起底?!
lol
-
幻想~軒二轉會員
2010-6-14 21:32#57
原帖由 brian9632 於 10-6-14 09:24 PM 發表 
喂,大佬 同名同姓吾撚得既? 你叫陳小明 全香港有一個人又叫陳小明做黑衣咁你又黑衣?
我真系R撚哂頭,果個明明吾系我,比你地全世界搵到一個同我同名同姓(網名)既人SO WHAT?
你班廢物封到我AC禁到我言封到我IP ?:D2 成 ...
小朋友,有冇聽過高:idea: ?
-
brian9632二星初級會員
2010-6-14 21:34#58
原帖由 幻想~軒 於 10-6-14 09:32 PM 發表 
小朋友,有冇聽過高:idea: ?
你班廢物同高登 差好多皮啦下話face_l_18:
-
wkhcharlie六星鑽石會員
2010-6-14 21:38#59
原帖由 brian9632 於 10-6-14 09:34 PM 發表 
你班廢物同高登 差好多皮啦下話face_l_18:
發現高登領導人face_l_18:
-
brian9632二星初級會員
2010-6-14 21:44#60
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-14 09:38 PM 發表 
發現高登領導人face_l_18:
高登根本同你班垃圾差好遠,吾好當正自己D技術好似高登咁啦吾該,
你班廢物講就勁,做就廢,高登大我都話有D淆底啦,你班廢物牙?face_l_18: