SD高達Online
主題列表
登入
『浩~哥仔』
八星無敵會員
2010-6-19 03:21
#21
CR巴古---二連裝磁軌砲裝
建議全攻好d...2武2野中曬好和味...c機本身小血..好快比人秒...可能你打到差血先有必...仲要未必中...唔多建議...
BU陸戰型高達-光槍裝
如果係bu陸高既話..都唔建議全防...我就全攻..因為呢隻+全攻係一隻爆攻既b機..如果要+防...禁你不如玩br個隻or b個隻..
K0Y
一星新手會員
2010-6-22 10:55
#22
原帖由
Ms蚊子*
於 10-6-17 10:37 PM 發表
咁睇完你會點加.口.?
W4gpQql0P7E
:smilie_:D4: sm:face_l_17:
jasontwl
二星初級會員
2010-6-22 11:02
#23
+血冇意義...:smile_13.gif:
上一頁
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數