SD高達Online

主題列表 登入
八星無敵會員 #21
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   
建議全攻好d...2武2野中曬好和味...c機本身小血..好快比人秒...可能你打到差血先有必...仲要未必中...唔多建議...

BU陸戰型高達-光槍裝
如果係bu陸高既話..都唔建議全防...我就全攻..因為呢隻+全攻係一隻爆攻既b機..如果要+防...禁你不如玩br個隻or b個隻..
一星新手會員 #22
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 10:37 PM 發表
咁睇完你會點加.口.?
W4gpQql0P7E

:smilie_:D4: sm:face_l_17:
二星初級會員 #23
+血冇意義...:smile_13.gif:
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數