SD高達Online

主題列表 登入
副版主 #101
原帖由 frankytong 於 10-6-22 02:31 PM 發表
咁真係要笑,.,我地冇挑?


你們沒戲罷了

我真的不認為你們這種小孩般的惡作劇,真的可以算得上是挑戰....(大家有留意昨天的高1房名應該知道我說什麼)

我只是覺得是兩個小孩在互相惡作劇了,沒什麼好看

[ 本帖最後由 F91西布朗 於 10-6-22 02:35 PM 編輯 ]
三星高級會員 #102
或者啦,但如果係ge話人地就唔需要向人地道歉!
三星高級會員 #103

小學雞言語:有圖有真相

[ 本帖最後由 frankytong 於 10-6-22 02:42 PM 編輯 ]
副版主 #104
原帖由 frankytong 於 10-6-22 02:38 PM 發表
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=2092f4l&s=6http://i47.tinypic.com/2092f4l.jpg[/img]
小學雞言語:有圖有真相


但是.......日期是5月29日啊.....?我沒看錯吧....?
六星鑽石會員 #105
買花生:victory: :victory:
二轉會員 #106
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-22 05:55 PM 發表
買花生:victory: :victory:


買左成箱

南乳味要吾要
一星新手會員 #107
原帖由 w550i 於 10-6-22 07:37 PM 發表


買左成箱

南乳味要吾要

有橙味??
二星初級會員 #108
樂古本身街頭巷尾都知咩料...(我都有AC的說- -")
二轉會員 #109
原帖由 K0Y 於 10-6-22 09:13 PM 發表

有橙味??


冇買到...奇異果味要吾要?
一星新手會員 #110
十卜樓主~!!
一早唔倨工口真同ST嫁啦
佢做GM 我第一個陪你轉HF
三星高級會員 #111
多謝各大大的支持先!
五星白金會員 #112
好彩紅茶個ac一早放左:em060:  雖然我都好憎工口真:em060:

不過你同工口真係我眼中都係一樣 眼中釘:ro03:  

依家玩sd隱性埋名算:em053:
二轉會員 #113
咦:smilie_??: S9D你玩仲玩緊呀:~:
自從果埋神S機同埋錢化系統出左就898左啦:devil:
二轉會員 #114
強貼留名:ro07:
五星白金會員 #115
我要1個vpn
三星高級會員 #116
原帖由 Mr楓 於 10-6-23 02:25 PM 發表
好彩紅茶個ac一早放左:em060:  雖然我都好憎工口真:em060:

不過你同工口真係我眼中都係一樣 眼中釘:ro03:  

依家玩sd隱性埋名算:em053:

傻仔,你重開果個雪梨xx我都已經知道了,你一樣係唔會有團收你,你唔洗係sd立足!
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數