原帖由 frankytong 於 10-6-22 02:31 PM 發表 咁真係要笑,.,我地冇挑?
原帖由 frankytong 於 10-6-22 02:38 PM 發表 [img]http://tinypic.com/view.php?pic=2092f4l&s=6http://i47.tinypic.com/2092f4l.jpg[/img] 小學雞言語:有圖有真相
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-22 05:55 PM 發表 買花生:victory: :victory:
原帖由 w550i 於 10-6-22 07:37 PM 發表 買左成箱 南乳味要吾要
原帖由 K0Y 於 10-6-22 09:13 PM 發表 有橙味??
原帖由 Mr楓 於 10-6-23 02:25 PM 發表 好彩紅茶個ac一早放左:em060: 雖然我都好憎工口真:em060: 不過你同工口真係我眼中都係一樣 眼中釘:ro03: 依家玩sd隱性埋名算:em053: