-
「焚火‥二轉會員
2010-6-22 16:46#1
如題-.-點解既
-
hk00858二星初級會員
2010-6-22 16:56#2
我都係咁樣 唔知咩事- -
-
godyy二星初級會員
2010-6-22 16:58#3
me2 >_____________<
-
20071009二星初級會員
2010-6-22 17:05#4
:smilie_??: :smilie_??: :smilie_??: m2
-
tai1101三星高級會員
2010-6-22 17:07#5
我重安--不過勁耐都唔識更新咁--想死
-
好立克三星高級會員
2010-6-22 17:18#6
我係lo到最尾個到吾郁
差2cm到
-
kan2091三星高級會員
2010-6-22 17:19#7
我都係咁樣:cry:
-
sing~@@~版主
2010-6-22 17:23#8
請問大家係咪改左副官=_=
以我經驗改左副官就會更新龜速
-
tai1101三星高級會員
2010-6-22 17:24#9
龜得好過份=.="重安左....有排更新中...想玩都玩唔到
-
神神神X3二轉會員
2010-6-22 17:49#10
:em012: 點放???
-
hk00858二星初級會員
2010-6-22 17:51#11
我單完又單- -
係咁重複
-
神神神X3二轉會員
2010-6-22 18:43#12
冇改都係咁來:em012:
-
badboy666四星黃金會員
2010-6-22 19:27#13
唉...等到想死...好慢呀!!!:smilie_/(:
-
「焚火‥二轉會員
2010-6-22 19:53#14
原帖由 sing~@@~ 於 10-6-22 05:23 PM 發表 
請問大家係咪改左副官=_=
以我經驗改左副官就會更新龜速
我唔識改副官-.-
-
leecarrie七星元老會員
2010-6-22 22:02#15
我LOAD到10點幾都未得=-= 手動更新果2個檔放左入去好似冇用甘
-
badboy666四星黃金會員
2010-6-22 22:15#16
呀呀呀!更新成功了!!!!
-
hcw502五星白金會員
2010-6-22 23:27#17
我更新得超快,就算usb裡面既sdgo(免安裝即開即用版)更新都只係用左3分鐘
p.s. 點解有免安裝版sd呢,
某網吧d game唔係安裝o係電腦上,而係自己將d game轉做免安版,用網絡硬碟機連接,
我就用usb:smilie_:10:
大家唔係爆我出黎,都唔好問我要免安版sd,成gb幾,upload唔到
-
天影♂風°六星鑽石會員
2010-6-22 23:29#18
我都好慢.放左好似冇放過咁-.-
-
K0Y一星新手會員
2010-6-23 08:49#19
等左1hour!
更新左