SD高達Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
如題-.-點解既
二星初級會員 #2
我都係咁樣 唔知咩事- -
二星初級會員 #3
me2 >_____________<
二星初級會員 #4
:smilie_??: :smilie_??: :smilie_??: m2
三星高級會員 #5
我重安--不過勁耐都唔識更新咁--想死
三星高級會員 #6
我係lo到最尾個到吾郁
差2cm到
三星高級會員 #7
我都係咁樣:cry:
版主 #8
請問大家係咪改左副官=_=
以我經驗改左副官就會更新龜速
三星高級會員 #9
龜得好過份=.="重安左....有排更新中...想玩都玩唔到
二轉會員 #10
:em012: 點放???
二星初級會員 #11
我單完又單- -
係咁重複
二轉會員 #12
冇改都係咁來:em012:
四星黃金會員 #13
唉...等到想死...好慢呀!!!:smilie_/(:
二轉會員 #14
原帖由 sing~@@~ 於 10-6-22 05:23 PM 發表
請問大家係咪改左副官=_=
以我經驗改左副官就會更新龜速

我唔識改副官-.-
七星元老會員 #15
我LOAD到10點幾都未得=-= 手動更新果2個檔放左入去好似冇用甘
四星黃金會員 #16
呀呀呀!更新成功了!!!!
五星白金會員 #17
我更新得超快,就算usb裡面既sdgo(免安裝即開即用版)更新都只係用左3分鐘


p.s. 點解有免安裝版sd呢,
某網吧d game唔係安裝o係電腦上,而係自己將d game轉做免安版,用網絡硬碟機連接,
我就用usb:smilie_:10:
大家唔係爆我出黎,都唔好問我要免安版sd,成gb幾,upload唔到
六星鑽石會員 #18
我都好慢.放左好似冇放過咁-.-
一星新手會員 #19
等左1hour!
更新左
回到最頂傳統版

選擇頁數