-
jayhahaha五星白金會員
2010-6-23 20:23#21
救世唔錯...
我升到OC3 雖然一點都未加過- -...
-
lemon518409等待驗證
2010-6-23 20:41#22
原帖由 kmhwilfres 於 10-6-23 08:09 PM 發表 
少氣的話有得變ma飛,仲有倒地:smilie_8):
不過又係回彈慢到嘔
3武好似5秒1發
MA 1武好似16秒1發
-
bbnbbn二星初級會員
2010-6-23 22:39#23
我係一個冇咩技術GA人 講好唔好用我就唔知 如果係我 我會練 因為用一部屎機可以用到比人強有會有種成功感:ro07: +油LA
-
sumcat888-03二轉會員
2010-6-23 22:41#24
原帖由 kmhwilfres 於 10-6-23 08:07 PM 發表 
柒頭月扮野都扮好d face_l_18:
我發覺好多人都係用奏....
小奏萬歲~~
-
輝~~~~~~五星白金會員
2010-6-23 23:20#25
抽左都未用過....d機升極都升唔完:cry:
-
lemon518409等待驗證
2010-6-23 23:47#26
原帖由 sumcat888-03 於 10-6-23 10:41 PM 發表 
我發覺好多人都係用奏....
小奏萬歲~~
實不相瞞...其實我係由里派的
-
sumcat888-03二轉會員
2010-6-24 02:40#27
原帖由 lemon518409 於 10-6-23 11:47 PM 發表 
實不相瞞...其實我係由里派的
你的簽名已經背叛了你
-
KUDAFF二星初級會員
2010-6-24 06:40#28
我依家果不部強3 OC6,加爆左速度之後我再加攻,如果有技術D都可以同D普通拳機打!我試過用劍打爆神高!
-
K0Y一星新手會員
2010-6-24 11:35#29
應該
救世主gd wo
i think.....