SD高達Online

主題列表 登入
五星白金會員 #21
救世唔錯...
我升到OC3 雖然一點都未加過- -...
等待驗證 #22
原帖由 kmhwilfres 於 10-6-23 08:09 PM 發表


少氣的話有得變ma飛,仲有倒地:smilie_8):
不過又係回彈慢到嘔

3武好似5秒1發
MA 1武好似16秒1發
二星初級會員 #23
我係一個冇咩技術GA人 講好唔好用我就唔知 如果係我 我會練 因為用一部屎機可以用到比人強有會有種成功感:ro07:  +油LA
二轉會員 #24
原帖由 kmhwilfres 於 10-6-23 08:07 PM 發表


柒頭月扮野都扮好d face_l_18:

我發覺好多人都係用奏....
小奏萬歲~~
五星白金會員 #25
抽左都未用過....d機升極都升唔完:cry:
等待驗證 #26
原帖由 sumcat888-03 於 10-6-23 10:41 PM 發表

我發覺好多人都係用奏....
小奏萬歲~~

實不相瞞...其實我係由里派的
二轉會員 #27
原帖由 lemon518409 於 10-6-23 11:47 PM 發表

實不相瞞...其實我係由里派的

你的簽名已經背叛了你
二星初級會員 #28
我依家果不部強3 OC6,加爆左速度之後我再加攻,如果有技術D都可以同D普通拳機打!我試過用劍打爆神高!
一星新手會員 #29
應該
救世主gd wo
i think.....
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數