SD高達Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
唔知強3 v高拎黎合v2b好無?
定係抽過另一部?
三星高級會員 #2
抽到強3咁堅?:funk:
二星初級會員 #3
講真 隻強3我覺得拎黎收藏就好
v我覺得用就麻麻
二轉會員 #4
原帖由 cyc002 於 10-6-24 02:01 PM 發表
抽到強3咁堅?:funk:

之前入點送:em012:
五星白金會員 #5
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?
五星白金會員 #6
v遲D都有得合= =
二轉會員 #7
姐係ko得:victory:
一星新手會員 #8
原帖由 jayhahaha 於 10-6-24 02:21 PM 發表
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?

v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產
二星初級會員 #9
原帖由 jayhahaha 於 10-6-24 02:21 PM 發表
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?

V2A會唔會要用v dash?
三星高級會員 #10
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表

v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產

v2a要v:em012:
五星白金會員 #11
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表

v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產

V2A要V-D,V,BD3,BD2

幾時要V-H
五星白金會員 #12
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表

v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產

唔好再吹大D
用V-DASH同V,同埋B機咋
五星白金會員 #13
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 05:05 PM 發表

唔好再吹大D
用V-DASH同V,同埋B機咋



又要v-口-
回到最頂傳統版

選擇頁數