-
toming二轉會員
2010-6-24 13:23#1
唔知強3 v高拎黎合v2b好無?
定係抽過另一部?
-
cyc002三星高級會員
2010-6-24 14:01#2
抽到強3咁堅?:funk:
-
LLK9341二星初級會員
2010-6-24 14:15#3
講真 隻強3我覺得拎黎收藏就好
v我覺得用就麻麻
-
toming二轉會員
2010-6-24 14:17#4
原帖由 cyc002 於 10-6-24 02:01 PM 發表 
抽到強3咁堅?:funk:
之前入點送:em012:
-
jayhahaha五星白金會員
2010-6-24 14:21#5
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?
-
GT.小鬼五星白金會員
2010-6-24 14:22#6
v遲D都有得合= =
-
toming二轉會員
2010-6-24 14:47#7
姐係ko得:victory:
-
ybm002116一星新手會員
2010-6-24 15:09#8
原帖由 jayhahaha 於 10-6-24 02:21 PM 發表 
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?
v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產
-
峰仔15二星初級會員
2010-6-24 15:11#9
原帖由 jayhahaha 於 10-6-24 02:21 PM 發表 
我會用佢黎合V2B
之後再扭多隻強2番黎
之後
再合埋V2A
V高達就一隻不留了...
強3渣嗎...V高有得合架...
不過港服好似未出設計圖!?
V2A會唔會要用v dash?
-
ggxmen三星高級會員
2010-6-24 15:32#10
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表 
v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產
v2a要v:em012:
-
cly94219五星白金會員
2010-6-24 16:34#11
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表 
v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產
V2A要V-D,V,BD3,BD2
幾時要V-H
-
OHOHYA五星白金會員
2010-6-24 17:05#12
原帖由 ybm002116 於 10-6-24 03:09 PM 發表 
v2a唔洗v
不過要vhexa:funk:
到時抽到人地破產
唔好再吹大D
用V-DASH同V,同埋B機咋
-
☆永★五星白金會員
2010-6-24 17:16#13
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 05:05 PM 發表 
唔好再吹大D
用V-DASH同V,同埋B機咋
又要v-口-