SD高達Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #1
若果我想合架日昇
但係個倉岩岩好得返5個位擺料
咁會唔會話唔夠位 而合唔到架- -?
二星初級會員 #2
唔會-.-如果日昇要5隻野合,
你咁啱又抽晒佢要既5隻機,
合既時候,日昇會係番到-.-,
仲會多左4個位出黎TIM-3-
六星鑽石會員 #3
幹!!!!!!!!!!!!!
我一直以為要6個位先合到-_-
依家扔左3萬幾落海..
五星白金會員 #4
原帖由 我係超勁仔 於 10-6-24 01:58 PM 發表
唔會-.-如果日昇要5隻野合,
你咁啱又抽晒佢要既5隻機,
合既時候,日昇會係番到-.-,
仲會多左4個位出黎TIM-3-

3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦
六星鑽石會員 #5
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 06:17 PM 發表

3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦


黑仔..扔左3萬幾落去都係得個吉...
合一隻算數了..
一星新手會員 #6
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 06:17 PM 發表

3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦

好easy抽中= =
:smilie_/):
一星新手會員 #7
原帖由 聾伯 於 10-6-24 07:01 PM 發表


黑仔..扔左3萬幾落去都係得個吉...
合一隻算數了..

very黑仔wo
3萬幾都抽唔中= =我抽4中左:em012:
回到最頂傳統版

選擇頁數