-
聾伯六星鑽石會員
2010-6-24 13:27#1
若果我想合架日昇
但係個倉岩岩好得返5個位擺料
咁會唔會話唔夠位 而合唔到架- -?
-
我係超勁仔二星初級會員
2010-6-24 13:58#2
唔會-.-如果日昇要5隻野合,
你咁啱又抽晒佢要既5隻機,
合既時候,日昇會係番到-.-,
仲會多左4個位出黎TIM-3-
-
聾伯六星鑽石會員
2010-6-24 14:26#3
幹!!!!!!!!!!!!!
我一直以為要6個位先合到-_-
依家扔左3萬幾落海..
-
OHOHYA五星白金會員
2010-6-24 18:17#4
原帖由 我係超勁仔 於 10-6-24 01:58 PM 發表 
唔會-.-如果日昇要5隻野合,
你咁啱又抽晒佢要既5隻機,
合既時候,日昇會係番到-.-,
仲會多左4個位出黎TIM-3-
3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦
-
聾伯六星鑽石會員
2010-6-24 19:01#5
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 06:17 PM 發表 
3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦
黑仔..扔左3萬幾落去都係得個吉...
合一隻算數了..
-
K0Y一星新手會員
2010-6-24 19:58#6
原帖由 OHOHYA 於 10-6-24 06:17 PM 發表 
3個咋,佢都冇話刪左架核心
其實抽隻日昇仲好啦
好easy抽中= =
:smilie_/):
-
K0Y一星新手會員
2010-6-24 19:59#7
原帖由 聾伯 於 10-6-24 07:01 PM 發表 
黑仔..扔左3萬幾落去都係得個吉...
合一隻算數了..
very黑仔wo
3萬幾都抽唔中= =我抽4中左:em012: