SD高達Online

主題列表 登入
一星新手會員 #1
請問d升lv場標題的『攻k3。防。補。卡』是什麼意思?
另外戰艦的炮火這關怎卡?
四星黃金會員 #2
『攻k3。防。補。卡』=分工
五星白金會員 #3
按位置去打不同既艦
一星新手會員 #4
謝謝解答:smilie_:)2:
那卡是把艦卡著不動?
二轉會員 #5
原帖由 耍刀者 於 10-6-26 02:13 PM 發表
謝謝解答:smilie_:)2:
那卡是把艦卡著不動?

纜同埋小怪都唔會飛
一星新手會員 #6
怎麼做的?:ro08:
五星白金會員 #7
神技黎  唔好學
三星高級會員 #8
只有冇實力既人先會卡@_@
不過我自己都有搵人卡升機
一星新手會員 #9
很快1場:smilie_/):
一星新手會員 #10
請問k3點解???頭先有人叫我k3..
一星新手會員 #11
原帖由 耍刀者 於 10-6-26 10:11 PM 發表
請問k3點解???頭先有人叫我k3..

k3=k3怪:em012:
回到最頂傳統版

選擇頁數