-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 14:04#1
請問d升lv場標題的『攻k3。防。補。卡』是什麼意思?
另外戰艦的炮火這關怎卡?
-
badboy666四星黃金會員
2010-6-26 14:05#2
『攻k3。防。補。卡』=分工
-
jayhahaha五星白金會員
2010-6-26 14:06#3
按位置去打不同既艦
-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 14:13#4
謝謝解答:smilie_:)2:
那卡是把艦卡著不動?
-
炎髮‧灼眼二轉會員
2010-6-26 14:15#5
原帖由 耍刀者 於 10-6-26 02:13 PM 發表 
謝謝解答:smilie_:)2:
那卡是把艦卡著不動?
纜同埋小怪都唔會飛
-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 14:21#6
怎麼做的?:ro08:
-
Kim女五星白金會員
2010-6-26 14:34#7
神技黎 唔好學
-
好立克三星高級會員
2010-6-26 14:38#8
只有冇實力既人先會卡@_@
不過我自己都有搵人卡升機
-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 14:41#9
很快1場:smilie_/):
-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 22:11#10
請問k3點解???頭先有人叫我k3..
-
K0Y一星新手會員
2010-6-28 09:52#11
原帖由 耍刀者 於 10-6-26 10:11 PM 發表 
請問k3點解???頭先有人叫我k3..
k3=k3怪:em012: