SD高達Online

主題列表 登入
一星新手會員 #1
請問 飛翼0式 合了 艾比安 後仲有無留下的價值?
另外 艾比安 合了 多3 後仲有無留下價值?
四星黃金會員 #2
全部delete吧
論壇乞丐 #3
你認為多600好d or多部機形d?
五星白金會員 #4
WZ勁
惡魔你鐘意既都留 我覺得惡魔幾勁
五星白金會員 #5
飛翼零式好勁架
同埋遲d 合 double x都要用到佢
我會留佢
而艾比安我合完多3已經無理佢
二轉會員 #6
零式W係最強a剪啵
-.-我合完惡魔升到強3就刪左...
二星初級會員 #7
我覺得3部都勁
冇必要del機:smile_13.gif:
五星白金會員 #8
del哂佢:smilie_:10: :smilie_:10:
四星黃金會員 #9
以下針對非純解任同灌包升機

當你有DEL機的疑問時

証明了 佢地只係KEY機

如果你有用佢地打過對戰黎升 好應該感覺到 啱唔啱自己 根本唔會有疑問
一星新手會員 #10
唔好
飛翼0好好用架&
遲D要合其他野:DX  ,飛翼(EX)
八星無敵會員 #11
其實講真我合完之後都無用過艾比...
不過我對佢有愛..
所以留左佢..得閒拎黎玩玩:smilie_:)3:
等待驗證 #12
有機倉一定要留-.-

兩部機體實力都好極端

一部近戰殺手
一部包機殺手...
七星元老會員 #13
wing zero 打任好用- -~留吧
艾比安,試過用呢架野屈往架wing zero(光束軍刀裝)黎斬,可能係對方廢...不過格鬥能力好強- -~留!
二星初級會員 #14
我自己本身有兩部A WING!一部強3一部強2!

都系因為覺得距勁好用,打F91一流,我部強3已經去到EX了,可以做任用,強2主要都系用黎合S WING用,遲D都系DX的材料機了!
四星黃金會員 #15
原帖由 寒冰魔龍 於 10-6-27 01:19 AM 發表
零式W係最強a剪啵
-.-我合完惡魔升到強3就刪左...

點解會說他是最強A剪既??
@@想聽下你的見解,因為我都想緊抽唔抽呢部機好...
佢相比女神有咩強既地方??
五星白金會員 #16
原帖由 地頭虫 於 10-6-27 11:51 PM 發表

點解會說他是最強A剪既??
@@想聽下你的見解,因為我都想緊抽唔抽呢部機好...
佢相比女神有咩強既地方??


女神不是ar咩face_l_18:
五星白金會員 #17
a wing做任good機
四星黃金會員 #18
原帖由 aa3344 於 10-6-28 12:45 AM 發表


女神不是ar咩face_l_18:

原來是因為AR不屬於A級機,所以A WING才是最強的喔...
-_-
呢招你都想到,真夠猛
回到最頂傳統版

選擇頁數