-
耍刀者一星新手會員
2010-6-26 22:06#1
請問 飛翼0式 合了 艾比安 後仲有無留下的價值?
另外 艾比安 合了 多3 後仲有無留下價值?
-
530057215四星黃金會員
2010-6-26 22:12#2
全部delete吧
-
LOVEHUIYI論壇乞丐
2010-6-26 22:17#3
你認為多600好d or多部機形d?
-
jayhahaha五星白金會員
2010-6-26 22:22#4
WZ勁
惡魔你鐘意既都留 我覺得惡魔幾勁
-
楓葉123五星白金會員
2010-6-27 00:42#5
飛翼零式好勁架
同埋遲d 合 double x都要用到佢
我會留佢
而艾比安我合完多3已經無理佢
-
寒冰魔龍二轉會員
2010-6-27 01:19#6
零式W係最強a剪啵
-.-我合完惡魔升到強3就刪左...
-
幸福‧廢柴二星初級會員
2010-6-27 17:28#7
我覺得3部都勁
冇必要del機:smile_13.gif:
-
戀姬無雙五星白金會員
2010-6-27 18:34#8
del哂佢:smilie_:10: :smilie_:10:
-
ianhei19四星黃金會員
2010-6-27 18:55#9
以下針對非純解任同灌包升機
當你有DEL機的疑問時
証明了 佢地只係KEY機
如果你有用佢地打過對戰黎升 好應該感覺到 啱唔啱自己 根本唔會有疑問
-
致命者一星新手會員
2010-6-27 19:25#10
唔好
飛翼0好好用架&
遲D要合其他野:DX ,飛翼(EX)
-
『浩~哥仔』八星無敵會員
2010-6-27 19:37#11
其實講真我合完之後都無用過艾比...
不過我對佢有愛..
所以留左佢..得閒拎黎玩玩:smilie_:)3:
-
lemon518409等待驗證
2010-6-27 20:05#12
有機倉一定要留-.-
兩部機體實力都好極端
一部近戰殺手
一部包機殺手...
-
夜叉之舞七星元老會員
2010-6-27 20:09#13
wing zero 打任好用- -~留吧
艾比安,試過用呢架野屈往架wing zero(光束軍刀裝)黎斬,可能係對方廢...不過格鬥能力好強- -~留!
-
KUDAFF二星初級會員
2010-6-27 23:08#14
我自己本身有兩部A WING!一部強3一部強2!
都系因為覺得距勁好用,打F91一流,我部強3已經去到EX了,可以做任用,強2主要都系用黎合S WING用,遲D都系DX的材料機了!
-
地頭虫四星黃金會員
2010-6-27 23:51#15
原帖由 寒冰魔龍 於 10-6-27 01:19 AM 發表 
零式W係最強a剪啵
-.-我合完惡魔升到強3就刪左...
點解會說他是最強A剪既??
@@想聽下你的見解,因為我都想緊抽唔抽呢部機好...
佢相比女神有咩強既地方??
-
aa3344五星白金會員
2010-6-28 00:45#16
原帖由 地頭虫 於 10-6-27 11:51 PM 發表 
點解會說他是最強A剪既??
@@想聽下你的見解,因為我都想緊抽唔抽呢部機好...
佢相比女神有咩強既地方??
女神不是ar咩face_l_18:
-
aiza五星白金會員
2010-6-28 02:34#17
a wing做任good機
-
地頭虫四星黃金會員
2010-6-28 09:47#18
原帖由 aa3344 於 10-6-28 12:45 AM 發表 
女神不是ar咩face_l_18:
原來是因為AR不屬於A級機,所以A WING才是最強的喔...
-_-
呢招你都想到,真夠猛